مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

چرا بهینه سازی موتور جستجو (seo) اهمیت دارد ؟

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ق.ظ

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو امروزه مهم تر از همیشه است و هر وب مستر باید معنای واقعی جستجوگرها و همچنین پتانسیل ایجاد شده برای هر کسب و کار را درک کنید.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، افزایش تعداد و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج جستجوی موتور جستجو است. بهینه سازی موتور جستجو یا SEO به طور خلاصه، مجموعه ای از قوانین است که توسط صاحبان وب سایت (یا وبلاگ) به منظور بهینه سازی وب سایت های خود برای موتورهای جستجو و در نتیجه بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو رعایت می شود. علاوه بر این، این یک راه عالی برای افزایش کیفیت وب سایت های خود است.

جنبه مهم جستجوگرها، ساختن وب سایت هم برای کاربر و هم برای موتورهای جستجوگر است. هرچند موتورهای جستجو به طور فزاینده پیچیده شده اند، هنوز نمی توانند یک صفحه وب را ببینند و درک کنند. SEO به موتورها کمک می کند تا آنچه که در مورد هر یک از صفحات است، و نحوه استفاده از آن برای کاربران مفید باشد.

جهت شرکت در دوره ی آموزشی سئو و بهینه سازی سایت کلیک کنید

چرا بهینه سازی موتور جستجو SEO اهمیت دارد؟

در بازار رقابتی امروز، جستجوگرها از همیشه مهم تر هستند. میلیون ها کاربر در هر روز در موتورهای جستجو به دنبال پاسخ سوالات خود و یا برای حل مشکلات خود هستند. اگر شما یک وب سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، SEO می تواند به کسب و کار شما کمک کند و به اهداف کسب و کار برسید.

بهینه سازی موتور جستجو ضروری است زیرا:

  • بیشتر کاربران موتورهای جستجو به احتمال زیاد بر روی یکی از 5 پیشنهاد برتر در صفحات نتایج کلیک می کنند، بنابراین برای استفاده از این و به دست آوردن بازدید کنندگان وب سایت یا مشتریان خود به فروشگاه آنلاین شما نیاز دارید در موتور های جستجو در لینک های بالا قرار بگیرید.
  • کاربران به موتورهای جستجو اعتماد می کنند و حضور در لینک های بالا برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند، اعتماد وب سایت را افزایش می دهد.
  • سئو برای تبلیغات اجتماعی وب سایت شما مناسب است. افرادی که وب سایتتان را با جستجو در Google یا یاهو پیدا می کنند احتمال بیشتری دارند که در فیس بوک، توییتر، Google+ یا سایر کانال های رسانه های اجتماعی شما را دنبال کنند.
  • بسیاری از کاربران موبایل، برای رسیدن به آدرس یا شماره تلفن یک کسب‌وکار اینترنت را جستجو می‌کنند. صرفاً با داشتن یک حساب Google My Business مناسب، یا حساب‌های مشابه دیگری در سطح اینترنت، کسب‌وکار شما حتی بدون داشتن یک وب‌سایت می‌تواند از جستجوی کاربران سود ببرد.
  • استفاده از سئو مناسب بهترین روش برای اطمینان حاصل کردن از این مسأله است که محتوای کاربری تولید شده در یک شبکه وسیع، دیده خواهد شد. سئو مناسب حتی می‌تواند به سایت‌های فروشگاهی کمک کند تا با فراهم کردن امکان پیدا کردن محصول مورد نظر کاربران، مؤثرتر واقع شوند.

در همین راستا موسسه رایتک،  اقدام به برگزاری دوره آموزشی SEO نموده است. در انتهای دوره نیز امکان اخذ مدرک دوره وبمستری و SEO دارای مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدون پرداخت وجه برای شرکت کنندگان مقدورمی باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی