مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

اهمیت حسابداری ویژه بازار کار

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۰۷ ق.ظ

حسابداری ویژه بازار کار

بنگاه‌ های اقتصادی که در سطح جامعه فعالیت دارند، نیاز اساسی به ساماندهی حساب ‌ها و چرخه‌ های مالی خود دارند و از این رو همیشه جایگاه شغلی حسابداری، یکی از ارکان مهم سلسله مراتب اداری هر مجموعه کاری است و تحصیل در این رشته و کسب تخصص در آن، آینده شغلی مناسبی را در پی خواهد داشت.

جهت شرکت در دوره حسابداری ویژه بازار کار کلیک کنید

دوره حسابداری ویژه بازار کار

جهت شرکت در دوره حسابداری ویژه بازار کار کلیک کنید

آموزش حسابداری ویژه بازار کار دوره ای است کارا و مفید برای افرادی که می خواهند در حرفه حسابداری وارد شوند. آموزش حسابداری ویژه اشتغال یک کارگاه آموزش حسابداری عملی است که برای افراد جویای کار طراحی شده است .برای اشتغال در حوزه حسابداری ،لازم است علوم کاربردی و مورد نظر کارفرما فرا گرفته شود.رشته حسابداری از نظر اشتغال در صدر همه رشته ها قرار دارد چون همه شرکتها موسسات، سازمانها، ارگانها و حتی فروشگاهها هم به حسابداری نیاز دارند و آینده شغلی رشته حسابداری بسیار روشن خواهد بود چرا که هر روزه تعداد شرکتهایی که ثبت می شوند رو به رشد است و هریک به حسابدار نیاز دارند. شرکت هایی که در حال توسعه هستند نیز به به جمع تقاضا کنندگان حسابدار اضافه می شوند این بازار آنقدر ظرفیت دارد که اگر حسابدار با دانش حسابداری ویژه بازار کار آشنا باشد حتما کار را به دست خواهد آورد.

مشکل بیکاران رشته حسابداری عمدتا نداشتن دانش کاربردی است.از آنجا که فاصله دانش تئوری و دانشگاهی با عملی بسیار زیاد است بنابراین صرفا با معلومات دانشگاهی نمی توان وارد حوزه اشتغال گردید.

جهت شرکت در دوره حسابداری ویژه بازار کار کلیک کنید

تمامی بنگاه‌های اقتصادی (چه خورد و چه کلان ) که در سطح جامعه فعالیت می‌کنند، نیاز مبرمی به ساماندهی حساب‌ها و چرخه‌های مالی خود دارند و از این رو همیشه جایگاه شغلی حسابداری، یکی از ارکان مهم سلسله مراتب اداری هر مجموعه کاری می‌باشد و بدیهی است تحصیل این رشته و کسب تخصص در آن، آینده شغلی مناسبی را در پی خواهد داشت.

شرکت کنندگان در دوره حسابداری ویژه بازار کار ارائه شده توسط مؤسسه رایتک، به صورت کاملاً کاربردی از دانش روز حسابداری ویژه بازار کار بهره مند شده و در انتهای دوره مدرک رسمی و ممهور به مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت می نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی