مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۹مهر

تیم سازی

تیم و تیم سازی

ایجاد تیم یک اصطلاح جمعی برای انواع فعالیت های مختلف است که برای ارتقای روابط اجتماعی و تعریف نقش در تیم ها، اغلب شامل وظایف مشترک است. حتی بهترین تیم ها می توانند از تمرینات تیم سازی بهره مند شوند؛ تمرینات یک راه عالی برای بهبود ارتباطات، روحیه، انگیزه، بهره وری، کمک به کارکنان برای درک بهتر یکدیگر و یادگیری در مورد نقاط قوت و ضعف خود هستند. فعالیت های تیم سازی می تواند توسط هر کسب و کار، بزرگ یا کوچک، برای ترویج کار تیمی بهتر در محل کار استفاده شود، و همانطور که بیشتر صاحبان کسب و کار و مدیران می دانیم، کار گروهی بزرگ یکی از عوامل کلیدی موفقیت شرکت است.

اعضای تیم باید یاد بگیرند که چگونه به یکدیگر کمک کنند، به دیگر اعضای تیم کمک کنند تا پتانسیل واقعی خود را تحقق بخشند و محیطی را ایجاد کنند که به همه اجازه می دهد فراتر از محدودیت های خود بیفتد.

جهت شرکت در دوره تیم سازی و کار تیمی کلیک کنید

رایتک رایتک
۲۴مهر

حسابدارئ

حسابدارئ

حسابداری ضبط سیستماتیک و جامع از معاملات مالی مربوط به یک کسب و کار است و همچنین به روند خلاصه سازی، تجزیه و تحلیل و گزارش این معاملات به سازمان های نظارتی و نهاد های جمع آوری مالی اشاره دارد. حسابداری تقریبا یکی از توابع کلیدی هر کسب و کار است؛ ممکن است توسط حسابدار در شرکت های کوچک یا ادارات مالی و شرکت های بزرگ با ده ها تن از کارکنان مورد استفاده قرار گیرد.

حسابدارئ ضبط معاملات مالی به همراه ذخیره سازی، مرتب سازی، بازیابی، خلاصه سازی و ارائه اطلاعات در گزارش ها و تحلیل های مختلف است. حسابداری حرفه ای است که متشکل از افرادی است که دارای آموزش رسمی برای انجام این وظایف هستند.

یکی از بخش های حسابدارئ تمرکز بر ارائه اطلاعات در قالب صورتهای مالی عمومی (ترازنامه، بیانیه سود، و غیره) به افراد خارج از شرکت است. این گزارش های خارجی باید مطابق با اصول کلی پذیرفته شده حسابداری که اغلب به عنوان GAAP یا GAAP US شناخته می شوند، آماده شوند. این بخش حسابداری به حسابداری مالی اشاره دارد

بخش دیگری از حسابداری مستلزم انطباق با مقررات دولتی مربوط به گزارش مالیات بر درآمد است. امروزه بسیاری از بخش های ضبط، ذخیره سازی و مرتب سازی حسابدارئ در نتیجه پیشرفت تکنولوژی کامپیوتر به صورت خودکار انجام شده است

جهت شرکت در دوره حسابداری ویژه بازار کار کلیک کنید

رایتک رایتک
۱۸مهر

نرم افزار کامفار

نرم افزار کامفار comfar

کلمه COMFAR اختصار عبارت انگلیسی Computer Model for Feasibility Analaysis and Reporting ( مدل کامپیوتری برای آنالیز امکان سنجی و گزارش گیری)  میباشد. این برنامه توسط واحد ارزیابی اقتصادی بخش عملیات یونیدو در سال ۱۹۷۹ در نیویورک تهیه و تدوین شده است. مدل اصلی این برنامه با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی پاسکال و C که قریب به ۵۰.۰۰۰ خط (معدل یک کتاب ۲۵۰۰ صفحهای) میشود توسط یک تیم ۷ نفره در مدت یک سال و نیم طراحی شده است.

کامفار یک نرم افزار رایانه ای است که کاربر را قادر می سازد وضعیت مالی و اقتصادی پروژه های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت را شبیه سازی کند. این نرم افزار تجزیه و تحلیل پروژه های صنعتی و غیر صنعتی ، سرمایه گذاری های جدید، بازسازی، گسترش، سرمایه گذاری مشترک و یا پروژه های خصوصی ، را تسهیل می کند.

نسخه اول کامفار (COMFAR) سال 1983 و نسخه 1. 1 آن در نوامبر 1984 به بازار عرضه شد و به دلیل استقبال از آن، نسخه 2 و 2، 1 آن در سال‌های 1986 و 1989 ارائه گردید.

برنامه ریز کسب و کار : کامفار کاربر را قادر می سازد تا تجزیه و تحلیل مالی پروژه های سرمایه گذاری را انجام دهد. ماژول ارزیابی اقتصادی در این محصول گنجانده نشده است.

جهت شرکت در دوره آموزشی نرم افزار کامفار comfar کلیک کنید

رایتک رایتک
۱۷مهر

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه».

دکوراسیون داخلی به هنر و علم ساخت فضای داخلی زیبایی شناختی و کاربردی برای ساکنان آن اشاره دارد. در حالی که بیرون یک ساختمان گاهی اوقات نیز می تواند در دکوراسیون داخلی گنجانده شود.هر کسی که تا به حال یک خانه یا دفتر تزئین کرده است در طراحی داخلی شرکت کرده است.

دکوراسیون داخلی به عنوان یک هنر ترکیبی است، زیرا به طراحان نیاز دارد تا قطعات مختلف را با هم ترکیب کنند تا شکل شیک را شکل دهند.طراحان دکوراسیون می توانند به مشتریان در تصمیم گیری برای انتخاب سبک، طرح رنگی، خرید مبلمان و لوازم جانبی کمک کنند.

هنگام طراحی یا تزئین خانه، همیشه توجه به جزئیات کوچک مهم است. البته، عناصر دیگر مانند تم رنگ و یا مبلمان بزرگ نیز مهم هستند، اما اغلب جزئیات کوچک است که تفاوت بین یک خانه روشن و سرگرم کننده و خسته کننده را نشان می دهد. چنین جزئیات می تواند به عنوان مثال در بافت و یا رنگ کف و یا در مبلمان و… باشد.

شما می توانید برای مثال بعضی از بالشهای رنگی را روی صندلی اضافه کنید. همچنین می توانید برخی از تصاویر هنری را برای نمایش در دیوارها انتخاب کنید. گل ها نیز در انتخاب دکوراسیون یک انتخاب رایج هستند. در نهایت مهمترین چیزهایی که هنگام تزئین خانه باید مراقب بود ترکیب مواد و نحوه رنگ و بافت با هم باشند.

جهت شرکت در دوره جامع دکوراسیون داخلی کلیک کنید

رایتک رایتک
۱۳مهر


نرم افزار کنترل پروژه

کنترل پروژه چیست؟

کنترل پروژه فرایندی است در جهت حفظ مسیر پروژه برای دستیابی به یک تعادل اقتصادی موجه بین سه عامل هزینه ، زمان و کیفیت در حین اجرای پروژه ، که از ابزار و تکنیکهای خاص خود در انجام این مهم کمک می گیرد . در واقع کنترل ، اجرای دقیق و کامل برنامه تدوین نشده برای پروژه است، بگونه ای که هنگام خروج از برنامه بتوان با تشخیص علل و طرح اقتصادی ترین فعالیتها ، پروژه را به نزدیکترین حالت ممکن در مسیر اولیه و اصلی خود بازگرداند

 

جهت شرکت در دوره کنترل پروژه با پریماورا (Primavera) کلیک کنید

رایتک رایتک
۱۲مهر

فرمول نویسی در اکسل

معرفی نرم افزار اکسل Excel

یکی از مهارت های هفتگانه icdl آموزش نرم افزار اکسل است.نرم افزار اکسل از جمله کاربردی ترین نرم افزارهای Microsoft Office می باشد،نرم افزار اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده (Spread Sheet) است، به این معنی که در واقع اکسل جدولی بسیار بزرگ است که کاربر می تواند بنا به نیاز خود برای هر سلول از این جدول داده تعریف کند، فرمول نویسی کند، ظاهر هر سلول را به دلخواه تغییر دهد و یا محدودیت های دسترسی برای هر سلول تعریف کند.

فرمو ل ها و فرمول نویسی از مهم ترین قابلیت های اکسل هستند. فرمو ل ها ، عبارات محاسباتی یا مقایسه ای هستند که روی مقادیر عددی یا رشته ای با کمک عملگرها، عملیاتی را انجام می دهند. تابع یکی از امکانات مهم اکسل است و انجام عملیات را در فرمول ها آسان می کند

جهت شرکت در دوره آموزش مهارتهای هفتگانه ICDL کلیک کنید

رایتک رایتک
۱۱مهر

تری دی مکس

تری دی مکس

تری دی مکس در ابتدا با نام تجاری d studio3 برای محیط dos توسط گروه yost با مدیریت gary yost در سال ۱۹۹۰ پا به عرصه بازار گرافیک کامپیوتری گذاشت. gary yost بیش از ۱۰ سال هدایت و مدیریت گروهی از مهندسین نرم افزار که در طراحی و ساخت ds Max3 مشارکت داشتند را عهده دار بود 

طراحان و معماران داخلی از نرم افزار تری دی مکس جهت دیدن پایان کار ، قبل از اجرا استفاده می کنند . تری دی مکس در واقع کاربردی ترین نرم افزار در رشته های معماری داخلی ، دکوراسیون داخلی ، طراحی نما ، طراحی کابینت و … می باشد .

امکان تصور پروژه با D MAX3 در طراحی داخلی

طراحی های سه بعدی انجام شده توسط نرم افزار تری دی مکس ، بسیار نزدیک به واقعیت می باشد و به آسانی می توان با استفاده از این طراحی ها ، خود را درون محیط موجود در طراحی فرض کرد و این یکی از ویژگی های بی نظیر استفاده از نرم افزار تری دی مکس در طراحی داخلی می باشد.

استفاده از نرم افزار تری دی مکس در طراحی داخلی سبب کاهش زمان و هزینه های مربوط به طراحی داخلی می گردد و کیفیت طرح ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد .

جهت شرکت در دوره آموزش 3DS MAX کلیک کنید

رایتک رایتک
۱۰مهر

آموزش مجازی

آموزش مجازی چیست ؟

امروزه استفاده از رایانه، زندگی بشر را در تمامی وجوه دگرگون ساخته است.فناوری اطلاعات و ارتباطات را می توان به عنوان ابزاری نیرومند و قوی برای ارتقای کیفیت و کارایی آموزش مورد استفاده قرار داد.با توجه به مشغله کاری موجود و مشکلات در تردد، آموزش مجازی می تواند یک راهکار بسیار مناسب در جهت یادگیری و آموزش باشد.مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی و حضوری می باشد که در انتهای دوره نیز امکان اخذ مدرک دارای مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای شرکت کنندگان مقدور می باشد.

مبحث یادگیری الکترونیکی (e-learning) یا آموزش الکترونیکی (e-Education) یا دانشگاه مجازی (Virtual university ) در طول سالهای اخیر به عنوان یکی از کاربردهای مهم فناوری جدید اطلاعات و ارتباطات در جهان مطرح بوده است و دانشگاههای مهمی شروع به فعالیت در این راستا و گسترش آموزش از این روش نموده اند .

رایتک رایتک
۰۶مهر

طرح یا برنامه بازاریابی

هر برنامه بازاریابی از سه بخش اصلی تشکیل شده است:

برنامه بازاریابی

اهداف  بازاریابی Marketing Goals)):پس از آن که وضعیت کنونی سازمان تجزیه و تحلیل شد رقبا و شرایط بازار می ‌توانند نسبت به تعیین اهداف بازاریابی اقدام نمایند. هدف اصلی طرح ها و برنامه های بازاریابی، ایجاد تعادل و تناسب بین محصولات سازمان و بازارهای هدف آن است.

برای شرکت در دوره طراحی طرح تجاری کلیک کنید.

استراتژی بازاریابی (Marketing Strategy):استراتژی بازاریابی شامل روش رسیدن به اهداف بازاریابی است . این استراتژی روش انتخاب شده برای دستیابی به یک هدف مشخص است و ابزار رسیدن به این هدف را در چارچوب زمانی تشریح می کند. البته برنامه بازاریابی شامل جزئیات کار که بصورت روزانه پیگیری می شود، نیست و استراتژی های بازاریابی به آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، ترویج و توزیع) مربوط می ‌شوند.

تاکتیک های بازاریابی Marketing tactics)):فرآیندهای تبدیل استراتژی به برنامه ‌های کاری هستند که هر برنامه کاری از جایگاه فعلی شرکت، اهداف و فعالیت های شرکت، مسئولیت ها، زمان شروع و پایان کار و هزینه‌ها تشکیل می شود.

رایتک رایتک
۰۶مهر

علت‌ پیش‌ رفتن‌ بازار کار به‌ سوی‌ قراردادهای‌ EPC

اولین‌ دلیل‌ اطمینان‌ کارفرما یا صاحب‌ کار از مبلغ‌ نهایی‌ و زمان‌ قطعی‌ پایان‌ کار است‌. تغییرات‌زمان‌ در پروژه‌هایی‌ که‌ به‌ روش‌ EPC اجرا می‌شوند بسیار کم‌ است‌ زیرا جریمه‌ هایی‌ درنظر گرفته‌ شده ‌برای‌ طرفین‌ در قرارداد زیادهستند..‌در قراردادهای‌ نوع‌ EPC این‌ جریمه‌ها واقعاً اجرا می‌شوند و طرفین‌ همگی‌ دنبال‌ آن‌ هستند که‌ آن‌ پنالتی‌ها را پرداخت‌ نکنند. در زمانی‌ که‌ استفاده‌ از سرمایه‌ خصوصی‌ در اجرای‌ فایننس‌ مطرح‌ است‌، قطعاً باید از قراردادهای‌  نوع‌ EPC استفاده‌ کرد. یکی‌ از موارد دیگری‌ که‌ در EPC وجود دارد، جلوگیری‌ از لوث‌ مسئولیت‌ و تقسیم‌ کار است‌. اصولاً در قراردادهای‌ نوع‌ EPC مسئولیت‌ از یک‌ مؤسسه‌ خواسته‌ می‌شود و به‌ عبارت‌ دیگر مسئولیت ‌تکه‌تکه‌ نمی‌شود. در نتیجه‌ مسئولیت‌ در عملکرد، آزمایش‌ و کارایی‌ و تجهیزات‌ به‌ طور کامل‌ برعهده‌ پیمانکار است‌.

روش EPC

برای شرکت در دوره آموزشی مدیریت قراردادهای EPC کلیک کنید

رایتک رایتک