مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

۳۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۰مرداد

سیستم اطلاعات مدیریت پروژه ( PMIS )

PMIS مخفف Project Management Information System و به معنی سیستم اطلاعات مدیریت پروژه می باشد و یک سیستم یکپارچه است که هدف آن تسهیل جریان های اطلاعاتی و ارتباطی بین ارکان و اجزاء پروژه بوده و برای سرعت بخشیدن در امور تصمیم گیری مدیران، دسترسی به اطلاعات دقیق، صحیح و بروز پروژه ها به کار برده می شود.

هنگامی که ارتباط روزمره خوبی بین مدیران پروژه و مدیران واحدهای عملیاتی برقرار شده باشد و پرسنل واحدهای عملیاتی قابلیت ارائه گزارش به مدیران خود و مدیران پروژه را داشته باشند. همچنین اگر سیستم مدیریت پروژه به نحوی تقسیم وظایف و اختیارات را بین مدیر پروژه و مدیران واحدهای عملیاتی تعیین کرده باشد، سیستم مدیریت پروژه موفق می گردد.

PMIS

برای شرکت در دوره ی آموزشی  سیستم اطلاعات مدیریت پروژه ( PMIS ) کلیک کنید.

رایتک رایتک
۳۰مرداد

تصمیم گیری

تصمیم‌ گیری بخش مهمی از زندگی شخصی و شغلی هر یک از ما را تشکیل می‌دهد. افراد تصمیم گیرنده کسانی هستند که مسئولیت قضاوت یا انتخاب بین دو یا چند راه‌حل مختلف را بر عهده دارند و این قضاوت در برخی موارد بسیار مهم و حیاتی است. از این رو کسب مهارت‌های نحوه‌ی اخذ اطلاعات لازم به منظور تصمیم‌گیری، همراه کردن دیگران و نحوه‌ی اجرای درست تصمیمات از موضوعات مهمی است که توجه به آن افزایش یافته است.

حل مسئله

برای شرکت در دوره ی کارگاه تکنیک های تصمیم گیری و حل مسئله گروهی کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۸مرداد

مدیریت قراردادهای EPC

پروژه مهندسی، تدارکات و ساخت (به انگلیسی: Engineering, procurement and construction) بصورت مخفف EPC نوعی پروژه است، که به سادگی می‌توان آن را به مهندسی، تأمین کالا و ساخت و اجرا تعبیر کرد. در چنین پروژه‌هایی تمام فعالیت‌های لازم برای اجرای پروژه از مرحله طراحی و مهندسی تا تدارکات کالا و ساخت نهایی بر عهده یک پیمانکار گذاشته می‌شود. پیمانکاران عمومی و پروژه‌های EPC، در همه صنایع و در اندازه‌های متفاوت وجود دارند.

در روش EPC عملیات مهندسی، تدارکات و اجرا در قالب یک قرارداد انجام می شود به طوری که همزمان که خدمات مهندسی در جریان تکمیل قرار می گیرد ، خدمات تحویل کالا و تجهیزات به کارگاه نیز انجام و اجرای عملیات ساختمانی و نصب به موازات آن ها سرعت می گیرد. از آنجا که در روش EPC، نظارت که یکی از عوامل افزایش هزینه و زمان است، کاهش می یابد لازم است سیستم های تضمین کیفیت در مهندسی پایه، مهندسی تفصیلی، ساخت و نصب به طور کامل در شرکت ها پیاده شود.

مدیریت قراردادهای EPC

برای شرکت در دوره آموزشی مدیریت قراردادهای EPC  کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۸مرداد

مفهوم تیم سازی و کارتیمی

یک تیم به تعدادی از افراد گفته می‌شود که مهارت های آنام مکمل یکدیگر بوده و مقاصد، اهداف و رویکردی مشترک‌ دارند. تیم سازی و کارتیمی یکی از اقداماتی می باشد که امروزه در سازمان های موفق مورد استفاده قرار می گیرد چراکه تشکیل تیم و مشارکت کارکنان موجب بهبود عملیات و فرآیند تصمیم گیری می شود.

تیم سازی و کارتیمی

برای شرکت در دوره ی آموزشی دوره تیم سازی و کارتیمی کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۶مرداد

آشنایی با نرم افزار مینی تب

مینی تب (به انگلیسی: Minitab)یک نرم‌افزار کنترل کیفیت آماری و مناسب برای پروژه‌های شش سیگما و بهبود کیفیت می‌باشد. این نرم‌افزار به عنوان یکی از نرم‌افزارهای تخصصی آمار برای کنترل کیفیت، کار بر روی اعداد و تجزیه و تحلیل داده‌های خام شناخته شده است و در بسیاری از واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد و به وسیله آن می‌توان با تجزیه و تحلیل داده‌های آماری به طراحی آزمایش پرداخت. همچنین انجام برخی عملیات‌ها مانند تولید اعداد تصادفی که از توزیع‌های آماری خاصی مانند توزیع نرمال، کی دو، گاما، اف، برنولی، پواسن، بتا، وایبل و … پیروی می‌کنند، پرداخت.

مینی تب

برای شرکت در دوره ی آموزشی تحلیل آماری با مینی تب کلیک کنید.

انجام تحلیل سری های زمانی به کمک نرم افزار مینی تب

با توجه به ویژگی های این نرم افزار در بسیاری موارد از آن برای تحلیل سری های زمانی و پیاده سازی مدلهای ARMA   و ARIMA  استفاده می گردد.

انجام تحلیل کنترل کیفیت آماری (spc )به کمک نرم افزار مینی تب:

قابلیت های نرم افزار مینی تب و منوهای مفصلی که در زمینه کنترل کیفیت آماری دارد، باعث شده است که این نرم افزار در زمینه کنترل کیفیت بسیار مورد بهره برداری قرار گیرد.

برای شرکت در دوره ی آموزشی تحلیل آماری با مینی تب کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۶مرداد

داده کاوی ( Data Mining )

داده‌ کاوی (به انگلیسی Data Mining ) به مفهوم استخراج اطلاعات نهان و یا الگوها و روابط مشخص در حجم زیادی از داده‌ها در یک یا چند بانک اطلاعاتی بزرگ است.

بسیاری از شرکت‌ها و موسسات دارای حجم انبوهی از اطلاعات هستند. تکنیک‌های داده‌ کاوی به طور تاریخی به گونه‌ای گسترش یافته‌اند که به سادگی می‌توان آنها را بر ابزارهای نرم‌افزاری و … امروزی تطبیق داده و از اطلاعات جمع‌آوری شده بهترین بهره را برد.

Data Mining

جهت شرکت در دوره ی مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد Data Mining کلیک کنید.

در صورتی که سیستم‌های داده‌ کاوی بر روی سکوهای Client/Server قوی نصب شده باشد و دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی بزرگ فراهم باشد، می‌توان به سوالاتی از قبیل :کدامیک از مشتریان ممکن است خریدار کدامیک از محصولات آینده شرکت باشند، چرا، در کدام مقطع زمانی و بسیاری از موارد مشابه پاسخ داد.

یکی از ویژگیهای کلیدی در بسیاری از ابتکارات مربوط به تامین امنیت ملی، داده کاوی است. داده کاوی که به عنوان ابزاری برای کشف جرایم، ارزیابی میزان ریسک و فروش محصولات به کار می‌رود، در بر گیرنده ابزارهای تجزیه و تحلیل اطلاعات به منظور کشف الگوهای معتبر و ناشناخته در بین انبوهی از داده هاست. داده کاوی غالباً در زمینه تامین امنیت ملی به منزله ابزاری برای شناسایی فعالیت‌های افراد خرابکار شامل جابه جایی پول و ارتباطات بین آنها و همچنین شناسایی و ردگیری خود آنها با بررسی سوابق مربوط به مهاجرت و مسافرت هاست

جهت شرکت در دوره ی مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد Data Mining کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۴مرداد

سیستم مدیریت یکپارچه IMS

امروزه با رشد روز افزون صنعت و تکنولوژی، اکثر سازمانها به نقش سیستم های مختلف مدیریت در هدایت و یکپارچگی فعالیت ها در فرآیند کاری پی برده اند.سیستم های مدیریت یکپارچه میتوانند ازجنبه ها و دیدگاه های مختلفی به بررسی فعالیت ها، محصولات و خدمات سازمان بپردازند و یک یا چند بعد سازمان را مورد توجه قرار داده و رضایت گروه و یا گروههای خاصی را مد نظر قرار دهند. این گروه ها می توانند شامل مشتریان، کارکنان، صاحبان وسهامداران،عرضه کنندگان، پیمانکاران، جامعه، گروه های مستقل (نظیر گروههای حمایت از محیط زیست(،دولت و غیره باشند. اگر سازمان رضایت همه گروه ها را درنظر بگیرد، باید به فعالیت های خود از جنبه های مختلف نگاه کند و این خود مستلزم استقرار سیستم های مدیریت مختلف درسازمان می باشد.اما استقرار سیستم های مدیریت مختلف با نیازمندیهایی که خاص هریک از آنها می باشد، نه تنهاباعث پیچیدگی و سردرگمی سازمان خواهد شد، بلکه مشکلاتی از قبیل به هدررفتن منابع، حجم عظیم مستندات، دوباره کاری ها، کاهش کارآیی و عملکرد سازمان، تضاد بین سیاست ها ورا در پی خواهد داشت. اثربخشی و کارایی سازمان ها از یک سو و کاهش ضایعات و آسیب های جسمی و روانی انسانها از سوی دیگر و همچن به منظور افزایش بهره وری، این حفظ محیط زیست، امروزه سازمانها از ادغام سیستم های مختلف مدیریتی در یک سیستم مدیریت واحد به نام سیستم مدیریت یکپارچه( Integrated Management System) بهره می گیرند.

سیستم مدیریت یکپارچه IMS

جهت شرکت در دوره ی آموزشی دوره سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۳مرداد

گردشگری و مدیریت هتلداری

در جامعه ی امروزی صنعت گردشگری به دلیل گستردگی خاصی خود باعث حضور شاغلین کثیری در صنعت هتلداری شده است و روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود، به گونه ای که صنعت گردشگری و مدیریت هتلداری بزرگترین و پر مخاطب ترین صنعت در دنیا معرفی شده است و افراد شاغل در این صنعت افرادی هستند با آداب و رسوم، زبان، فرهنگ و رفتارهای گوناگون که همه آن ها با یک زبان مشترک یعنی زبان گردشگری با یکدیگر در ارتباط هستند و امروزه یکی از پایه های اصلی اقتصاد بسیاری از کشورها وابسته به صنعت گردشگری و مدیریت هتلداری است.

گردشگری و مدیریت هتلداری 

جهت شرکت در دوره ی آموزشی گردشگری و مدیریت هتلداری کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۲مرداد

دایره رنگهای سنتی یا چرخه دوازده رنگ ایتن

طبیعت سرشار از رنگها و جلوه های زیبای آن است. رنگها نقس مهمی در درک معانی پدیده هایی که انسان در زندگی روزمره ی خویش با آن ها مواجه است دارند. اساس تئوری رنگها، حلقه رنگی است و دسته بندی رنگها را مشخص می کند. یک دایره رنگی ابتدایی که در آن رنگهای قرمز، زرد و آبی وجود دارند، در واقع دایره رنگهای سنتی یا چرخه دوازده رنگ ایتن در هنرهای تجسمی به شمار می آید.

رنگ

برای شرکت در دوره کاربرد رنگ در دکوراسیون داخلی کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۲مرداد

معرفی زبان asp.net

ASP.NET نسل بعدی Active Server Pages یا ASP است که توسط شرکت میکروسافت ارائه شده است. این محصول توسط میکروسافت بعنوان شاخص اصلی فناوری در ساخت سایتهای وب در نظر گرفته شده است. با استفاده از ASP.NET می توان هم اینترانت کوچک یک شرکت را ساخت و هم یک سایت وب تجاری خیلی بزرگ را طراحی و پیاده سازی نمود. مهمترین نکاتی که در طراحی این محصول در نظر گرفته شده است راحتی استفاده و بالا بودن کارائی و قابلیت آن می باشد

ASP.Net یک platform (بستر اجرای نرم افزار) ویژه ی توسعه ی وب می باشد که یک مدل برنامه نویسی ، یک زیرساخت نرم افزار جامع و سرویس های متنوعی برای ساخت نرم افزار های تحت وب کارامد و قدرتمند برای PC همانند موبایل ها ارائه می دهد. علاوه بر پروتکول HTTP از دستورات و سیاست های HTTP برای تنظیم یک ارتباط و همکاری دوطرفه از مرورگر به سرور استفاده می کند.

جهت شرکت در دوره آموزش ASP.NET کلیک کنید

asp.net

رایتک رایتک