مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۹آذر

منابع انسانی

نقش مدیریت منابع انسانی در سازمان های کوچک

مباحث سنتی منابع انسانی از جمله کارمند یابی، جبران خدمات، ارزیابی در سازمان های بزرگ می توانند در سازمان های کوچک به کار روند ، با این حال شواهد نشان می دهد که سازمان های کوچک تفاوت هایی دارند و مدیریت افراد درون آن طرح واضحی مانند سازمان های بزرگ ندارد. بررسی ها نشان می دهد که درک ما از مباحث مهم منابع انسانی در سازمان های کوچک محدود است. 

اگرچه ما ناچار هستیم در ابتدا درک کنیم که این سازمان ها چگونه استخدام می کنند ، پاداش می دهند و شاید حتی چگونه کارمندان خود را بر می انگیزند، اما با کمبود تئوری و اطلاعات ضروری برای درک اینکه چگونه این سازمان ها کارکنانشان را آموزش می دهند، عملکردشان را ارزیابی می کنند ، تغییر سازمانی را اداره می کنند و یا به روابط بالقوه بین کارکنان پاسخ می دهند ، مواجه هستیم. 

بسیار مهم است که ما درک کنیم چگونه این حوزه های کارکردی (و همچنین تکامل و تعامل آن ها) بر سازمان های کوچک نو ظهور اثر می گذارند و چگونه تصمیمات اخذ شده منابع انسانی در طول مراحل رسمی توسعه ی یک سازمان بر اهاف بلند مدت آن اثر می گذارد.  

به دلیل اینکه مدیریت منابع انسانی و سازمان های کوچک تفاوت واضحی را از همتایان بزرگتر آن ها در سازمان های بزرگ دارند، چندین محقق مطالعات بیشتری را در منابع انسانی در سازمان های کوچک انجام داده اند. 

جهت شرکت در دوره مدیریت منابع انسانی و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

شرکت کنندگان در دوره مدیریت منابع انسانی می توانند مهارت های لازم را در این زمینه کسب کرده و موفق به دریافت مدرک رسمی و قابل ترجمه ی وزارت علوم تحقیقات و فناوری شوند. 

رایتک رایتک
۲۸آذر

آموزش حسابداری

آموزش حسابداری ویژه‌ی بازار کار

حسابداری دانشی است که هدف و موضوع آن فهمیدن رویدادهای مالی و تبدیل کردن این رویدادها به اعداد و ارقام است. می‌توان گفت که حسابداری یک سیستم است که در آن به جمع‌آوری و طبقه‌بندی و ثبت اطلاعات و همچنین به تهیه‌ی گزارش‌های مالی می‌پردازد. امروزه تمامی ادارات و شرکت‌ها و حتی تمامی بانک‌های سراسر کشور به‌نوعی وابسته‌ی دانش حسابداری هستند و روند کاری خود را با این سیستم پرکار پیش می برند. درواقع حسابداری یک بازار کار بسیار متنوع و پر تقاضایی برای افراد جویای کار می باشد. و دامنه‌ی شغلی بسیار وسیعی دارد. طی چندین سال اخیر گرایش به علم و دانش حسابداری از سوی دانش آموزان و دانشجویان بسیار زیاد شده است.

انجام می‌شود که دانشجویان با گذراندن واحدهای مربوطه موفق به اخذ مدرک تحصیلی لازم می‌شوند. امروزه داشتن مدرک حسابداری برای وارد شدن به بازار کار ضروری و امری بدیهی می‌باشد چراکه کسانی که دوست دارند وارد حرفه‌ی حسابداری و حتی وارد بازار کار از طریق این سیستم شوند لازم است که تسلط کامل به سیستم و دانش حسابداری داشته باشند و تمامی نرم‌افزارها و برنامه‌های کاربردی آن را بدانند و در نحوی انجام کار با این برنامه ها تسلط کامل داشته باشند. دوره های حسابداری در خارج از محیط‌ های دانشگاهی مخصوص کسانی است که بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای علاقه مند به یادگیری دانش حسابداری و نرم‌افزارهای مربوط به آن هستند و یا خواهان انجام کارهای حسابداری مربوط به شغل و حرفه‌ی خود در بازار کار هستند.

جهت شرکت در دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار کلیک کنید

رایتک رایتک
۲۷آذر

آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از فن آوری های دیجیتال ، عمدتا در اینترنت، صورت می گیرد گفته می شود. این یک تعریف خیلی ساده از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی بود. در واقع دیجیتال مارکتینگ خیلی گسترده تر از دیگر روش های بازاریابی در کسب و کارهای سنتی است.

تکنیک های بازاریابی دیجیتالی

بازاریابی با استفاده از موتورهای جستجو

در این روش با استفاده از تکنیک‏های طراحی سایت و سئو سعی در بهبود جایگاه سایت مورد نظر دارند تا با ارتقا جایگاه سایت در نتایج جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول کاربران سریعتر و راحت تر به سایت دسترسی داشته باشند. بهینه سازی سایت به دو صورت بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی است. در بهینه سازی داخلی شامل کاربرد درست کلمات کلیدی، لینک‏های داخلی و کلاً بر طراحی سایت دلالت دارد. اما بهینه سازی خارجی مانند لینک‏هایی است که به سایت شما داده می شود

برای شرکت در دوره آموزش بازاریابی اینترنتی کلیک کنید

رایتک رایتک
۲۵آذر

دوره ی ccna

شبکه های کامپیوتری

یک شبکه شامل مجموعه ای از دستگاهها ( کامپیوتر ، چاپگر و … ) بوده که با استفاده از یک روش ارتباطی ( کابل ، امواج رادیوئی ، ماهواره ) و به منظور اشتراک منابع فیزیکی ( چاپگر) و اشتراک منابع منطقی ( فایل ) به یکدیگر متصل می گردند. شبکه ها می توانند با یکدیگر نیز مرتبط شده و شامل زیر شبکه هائی باشند.

برای شرکت در دوره ی آموزشی CCNA کلیک کنید

رایتک رایتک
۲۰آذر

آموزش دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی از رشته هایی است که زمینه فعالیت عملی آن را در جامعه فراوان مشاهده می شود . طراحی و چیدمان فضای داخلی فروشگاه های بزرگ و کوچک، هتل ها، ادارات و بانکها، مجتمع های تجاری، خانه های مسکونی, سالن های پایانه ها و فرودگاه ها مواردی هستند که نیازمند طراح داخلی می باشند.

دکوراسیون داخلی عبارتست از هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه.

دکوراسیون داخلی منزل به مجموع طراحی ها و اجرای عملیات دکور در داخل یک واحد، منزل ، اداره ، دفترکار، بیمارستان ، دانشگاه و … و هر چیزی که یک بنا محسوب شود گفته می شود. طراحی دکوراسیون داخلی منزل در گذشته های دور بصورت دستی بوده ولی امروزه نرم افزارهای بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد. نرم افزارهایی نظیر اتوکد ، تری دی مکس امروزه کار را برای طراحان دکور داخلی بسیار ساده کرده اند.

جهت شرکت در دوره آموزش دکوراسیون داخلی کلیک کنید

رایتک رایتک
۱۳آذر

مدیریت زیست محیط

مدیریت زیست محیط

بعد از انقلاب صنعتی و گسترش کارخانه ها در سراسر کره خاکی , و طبعا تولید ماشین آلاتی که از موتورهای احتراقی استفاده میکردند و سوخت های فسیلی از قبیل ذغال سنگ,نفت و بنزین می سوزاندند و گازهای آلاینده به محیط تزریق می کردند و می کنند و همچنین افزایش جمعیت بشری و گسترش شهرها و در نتیجه تولید زباله و فاضلاب بیشتر توسط آنها.کم کم انسانها متوجه شدند که به دست خود در حال نابودکردن محیط زندگی خود هستند.

سیستم مدیریت زیست محیط

سیستم مدیریت زیست محیط مجموعه ای از اقدامات مدیریتی است که به سازمان این امکان را می دهد تا تأثیر فعالیت هایش بر محیط زیست را شناسایی و ارزیابی کرده و تحت کنترل درآورد و در نهایت عملکرد زیست محیطی خود را بهبود بخشد. این سیستم می تواند به سازمان در برآورده کردن الزامات قانونی سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین صرفه جویی در مصرف مواد و انرژی کمک نماید.

جهت شرکت در دوره سرممیزی سیستم مدیریت محیط زیست کلیک کنید

رایتک رایتک
۱۱آذر

سیستم اطلاعات مدیریت MIS

سیستم مدیریت اطلاعات

درمیان سرمایه های یک سازمان اعم از نیروی انسانی، سرمایه های مالی، ماشین آلات و تجهیزات، اطلاعات، باارزشترین آنهاست واین مساله به این دلیل است که تمام امکانات فیزیکی ومحیطی ازطریق اطلاعات توجیه می شوند.

اطلاعات ممکن است بصورت استراتژیکی مورد استفاده قرارگیرد وامتیازات قابل رقابت برای سازمان کسب کند ،یا زمینه های رقابت را بین سازمانها تغییر دهد وامتیازات قابل‌ توجهی   برای سازمان کسب کند یا زمینه های رقابت را بین سازمانها گسترش دهد یا صنایع رامتحول سازد و فرصتهای جدید بازرگانی برای آنها پدید آورد. یک سازمان باید بتواند سیستم اطلاعاتی ایجاد کند که قادرباشد نیازهای اطلاعاتی اکثریت رادردرون سازمان برآورد، سازد.

یک سیستم اطلاعات چه کار می‌کند؟

یک سیستم اطلاعات سه فعالیت عمده انجام می‌دهد. ابتدا اطلاعاتی را از منابع درون سازمانی یا برون سازمانی به عنوان ورودی دریافت می‌کند. سپس بر روی اطلاعات دریافت شده کارهایی انجام می‌دهد تا اطلاعات مورد نظر سیستم را تولید کند. در نهایت، اطلاعات تولید شده را در اختیار کاربر در نظر گرفته شده مثلاً یک مدیر یا یک کارمند قرار می‌دهد.

جهت شرکت در دوره سیستم اطلاعات مدیریت MIS کلیک کنید

رایتک رایتک
۰۸آذر

مدیریت ایمنی و بهداشت محیط زیست

مدیریت ایمنی و بهداشت محیط زیست

  امروزه با پیشرفت صنایع و گسترش فضای کسب و کار، سازمان ها و اداره ها برای جذب نیروی انسانی بیشتر تلاش می کنند. افزایش بهره وری و راندمان نیروی کار در راستای حفظ و سلامت آن ها، یکی از اهداف اصلی این مراکز می باشد. بدون شک، ایجاد یک سیستم امنیت شغلی، ایمنی و مدیریت بهداشت محیط زیست، برای این سازمان ها ضروری است.

  سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت محیط زیست ، با عبارت انگلیسی "Health, Saftey and Environment  " بیان می شود و در برگیرنده مدیران، کارکنان، کارگران و پیمانکاران می شود. با استفاده از این سیستم، عوامل زیان آور محیط کار ارزیابی و شناسایی می شود؛ در نتیجه می توان به راحتی این موارد را حذف کرد یا به حداقل رساند.

  ارزیابی خطرات موجود در محیط کار موجب کاهش حوادث، جلوگیری از آسیب های انسانی و همچنین ضرر و زیان های مالی می شود. گواهینامه مدیریت ایمنی و بهداشت محیط زیست ، برای تمام شرکت ها و سازمان هایی که کارکرد خود را بر مبنای مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای قرار داده اند، کاربرد دارد.

رایتک رایتک
۰۵آذر

اصول اولیه مذاکره 

هنر مذاکره

هنر مذاکره در زندگی روزمره مورد نیاز است. با این حال، تسلط بر این هنر در دنیای کسب و کار بسیار مهم است که در حرفه های ما موفقیت آمیز باشد، زیرا مذاکرات ضعیف می تواند آینده شرکت ما را تحت تاثیر قرار دهد یا مشتری های مهم را از دست بدهد. شانس و جذابیت علل مذاکرات موفق نیستند. از سوی دیگر، نظم و استقامت، میتواند توانایی ما را برای به دست آوردن بهترین معامله ممکن در هر شرایطی باز کند. در نهایت، تمرین و آمادگی چیزی است که یک مذاکره خوب ایجاد می کند.

اصول اولیه مذاکره

اگر امکان آن وجود دارد، اطلاعات مربوطه را از طرف دیگر مذاکره کننده هم دریافت کنید، طوریکه بتوانید هنگام بحث به نکات مهم آن اشارهای دوباره کنید. برآورد درستی از نقاط قوت و ضعف موقعیت خود داشته باشید. فکر کنید که چگونه میتوانید بر نقاط قوت خود تأکید کنید تا با استفاده از آنها منافع خود را افزایش دهید. هرگز در مذاکره از روی شفقت و دلسوزی حقی رائ که به نظر خودتان بسیار با اهمیت است بی دلیل واگذار نکنید. چنین امتیازاتی را برای موقعی نگهدارید که با استفاده از آنها میتوانید به منظور و هدف خود در مذاکره دست یابید.

جهت شرکت در دوره اصول و فنون مذاکره کلیک کنید

رایتک رایتک
۰۱آذر

آموزش avr

میکروکنترلر

میکروکنترلر ها تراشه هایی قابل برنامه ریزی هستند که برخلاف میکروپروسسور ها که صرفا پردازنده بودند. دارای واحد پردازش – واحد محاسباتی – پورت های ورودی و خروجی – حافظه ram – حافظه rom – تایمر – و… هستند میکروکنترلر ها دارای خانواده وسیعی هستند: معروفترین آنها میکرو کنترلرهای AVR و ARM میباشد که توسط شرکت های مختلف تولید میشوند: شرکت های ATMEL – ST – MICROCHIP – NXP – و… از جمله سازندگان میکرو کنترلر ها هستند.

برای شرکت در دوره ی آموزش AVR کلیک کنید

رایتک رایتک