مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

۳۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۹شهریور

در این نوشته به بیان اجزای تشکیل دهنده سیستم دوربین های مدار بسته می پردازیم.

دوربین های مدار بسته

برای شرکت در دوره آموزش دوربین های مداربسته CCTV کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۹شهریور

اظهارنامه مالیاتی

کارنامه مالی یک سال کاری شرکت یا شخص که جهت محاسبه مالیات به سازمان امور مالیاتی ارایه می شود را اظهارنامه مالیاتی می گویند.

نحوه پر کردن اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی

نحوه پر کردن اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی به طور خلاصه شمامل مراحل زیر است:
در صفحه اول باید مشخصات شخصی وارد شود.
در صفحه دوم اطلاعات شرکا را وارد کنید.

اظهارنامه مالیاتی

برای شرکت در دوره ی نحوه تهیه اظهارنامه مالیاتی کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۹شهریور

تصمیم گیری

 تصمیم گیری به مهارت انتخاب بهترین گزینه در هنگام مواجه با موقعیتی است که چندین پاسخ داشته باشد .

حل مسئله

حل مسئله به فرآیندی گفته می شود که در هنگام بروز مشکل اطلاعات کافی در اختیار هست اما هیچ جوابی برای حل مشکل نمی توان یافت.

تصمیم گیری

برای شرکت در دوره تصمیم گیری گروهی و تکنیک های حل مسئله کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۹شهریور

استراتژی بازاریابی چیست؟

استراتژی بازاریابی، (به انگلیسی: Marketing strategy) استراتژی است که تعیین می‌کند یک سازمان چگونه به اهداف بازاریابی خود می‌رسد، مثلاً بر کدام بازارها و محصولات متمرکز شود و چه مقدار برای فعالیت‌های بازاریابی هزینه کند.
بازاریابی را می‌توان آمیزه‌ای از علم و تجربه دانست. با داشتن علم و طریقهٔ اجرای بازاریابی تجربه‌ای به دست می‌آید که منجر به راهی برای به دست آوردن مشتری است. بازاریاب‌ها از تکنیک‌های گوناگون کیفی و علمی برای به دست آوردن و برآورد کردن استراتژی‌های خود استفاده می‌کنند. هر بازاریابی سعی بر به وجود آوردن و به کارگیری یک برنامهٔ بازاریابی موفق است.

استراتژی بازاریابی

برای شرکت در دوره ی آموزشی مدیریت MBA کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۳شهریور

حمله به وب سایت ها یا هک کردن یک وب سایت زمانی اتفاق می افتد که افرادی سعی می کنند با هدف خرابکاری یا دسترسی یا سوء استفاده از اطلاعات ذخیره شده در سرور آن وب سایت به سایت مذکور نفوذ کنند. در این نوشته به بررسی بررسی امنیت وب سایت ها می پردازیم.

امنیت وب سایت

برای شرکت در دوره ی آموزش مجازی ASP.Net کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۳شهریور

در این نوشته به معرفی بازاریابی اینترنتی می پردازیم و فواید آن را بیان می کنیم.

بازاریابی اینترنتی

رایتک رایتک
۲۳شهریور

مدیریت پروژهPMBOK چیست؟

استاندارد گستره دانش مدیریت پروژه PMBOK (Project Management Body of Knowledge) اولین بار توسط موسسه مدیریت پروژه (PMI) در سال 1987 میلادی طی یک تلاش برای مستندسازی و استاندارسازی اطلاعات و سیاست های پذیرفته شده کلی مدیریت پروژه به عنوان یک سند دولتی منتشر شد و نسخه اول آن به صورت عمومی در سال 1996 ودر پی آن نسخه های بعدی هر 4 سال یک بار منتشر شدند.

مدیریت پروژه PMBOK

برای شرکت در دوره آموزشی مدیریت پروژهPMBOK کلیک کنید.

رایتک رایتک
۲۳شهریور

نرم افزار Dialux یک نرم افزار فنی مهندسی رایگان برای طراحی نورپردازی فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها است. در این نرم افزار می توانید محیط مورد نظر خود را ایجاد نمایید و با وارد کردن اطلاعاتی همچون ابعاد اتاق، رنگ و بافت محیط و چراغ‌های موجود در آن به محاسبه‌ ی روشنایی پرداخت. سپس با قرار دادن لامپ های مورد نظر ، پارامتر های مورد نظرتان را از نظر کیفی و کمی مشاهده نمایید به این معنی که دیالوکس به شما کمک می کند تا متوجه شوید بهترین حالت نصب لامپ ها برای میحط کدام است و لامپ ها باید در چه ارتفاع و طول و عرضی قرار بگیرند ، از کدام لامپ ها باید برای کدام مکان ها استفاده نمود ، بهترین رنگ برای محیط مورد نظر کدام است ، میزان نور در هر قسمت چقدر خواهد بود، پروژه شما در مجموع به چه میزان تحهیزات نورپردازی نیاز خواهد داشت.

DIALux

 برای شرکت در دوره ی آموزش مجازیDialux کلیک کنید.

رایتک رایتک
۱۹شهریور

برای ایجاد حاشیه در صفحات word از مسیر زیر بر روی Page Borders کلیک کنید:


Home>Design>Page Background>Page Borders

حاشیه گذاری

اکنون پنجره ی زیر را مشاهده می کنید:

حاشیه گذاری

 

جهت شرکت در دوره مهارت های هفتگانه icdl کلیک کنید


رایتک رایتک
۱۹شهریور

CodeVision AVR


در این مطلب آموزشی جهت آشنایی با Codevision AVR به آموزش آن می پردازیم.


شاید از اسم این نرم افزار کارایی آن مشخص باشد. این نرم افزار کامپایلری است که به وسیله آن قادر خواهید بود میکروکنترلر های سری ATMEL  ( بزرگترین شرکت تولید کننده میکروکنترلر ) را برنامه نویسی کرده و آنها را برای استفاده در پروژه های خود پروگرام کنید. زبان این کامپایلر C بوده و اگر کمی با ساختار این زبان آشنا باشید می توانید به راحتی با این نرم افزار کار کنید.
نکته قابل توجه در این نرم افزار این میباشد که برای فعال کردن قسمت های مختلف آن احتیاج به برنامه نویسی زیاد نیست. ( بر عکس نرم افزار Bascom که تمام ماژول های مورد استفاده را باید در آن به صورت دستی وارد کنیم).
ورژنی که در این آموزش از آن استفاده می کنیم CodeVision AVR 2.03.4 Standard می باشدکه این ورژن نسبت به ورژن های قبلی تفاوت های چشم گیری داشته و تعداد بیشتری از دستورات C به آن اضافه شده است. برای شروع به کار فایل Setup آن را اجرا کرده و آن را نصب کنید. این برنامه کرک شده بوده و احتیاج به کرک دستی ندارد. بعد از اتمام نصب ( سعی شود برنامه در مکانی که خود برنامه می گوید نصب شود ) یک آیکن بر روی Desktop شما ایجاد شده که با کلیک بر روی آن به محیط برنامه وارد می شویم.

CodeVision AVR 2.03.4

برای شرکت در دوره ی فشرده میکروکنترلر AVR کلیک کنید.

 
رایتک رایتک