مدیریت کسب و کار (MBA)
مدیریت کسب و کار (Master of Business Administration) یا به اختصار MBA (دوره mba) ، گنجینه ای است حاوی مهارتهای جدید و متفاوت برای حل مشکلات مدیریتی که با افزایش چشمگیر ارزش استعدادها و توانمندی ها در جهان تجارت، به انسان دیدی برتر نسبت به مدیریت اعطا می نماید.این علم را می توان گشایشگر فرصتهای شغلی نامید. دوره مدیریت کسب و کار (MBA) به شما یاد می دهد چگونه در کسب و کار خود و در ابزار رقابتی بهترین باشید تا قادر به اداره راهبری مؤثر و کارآمد سازمان یا یک بخش تخصصی از آن نظیر بخش های تولیدی، بازاریابی و فروش ، اطلاعات و مالی باشید.
جهت شرکت در دوره مدیریت کسب و کار MBA کلیک کنید
جهت شرکت در دوره مدیریت کسب و کار MBA کلیک کنید
گرایش بازاریابی
در این گرایش، دانشجویان توانایی شناخت مشخصات و پیچیدگی های رفتار مشتریان و بازار را کسب می کنند. آنان میتوانند علاوه بر تعریف و تخمین اندازه یک بازار مفروض ، میزان سودآوری آن را نیز به میزان مناسب برآورد کنند. بازاریابی نوعی نگاه ، رویکرد و فرایند است که به وسیله آن از طریق ارائه کالا و خدمات، علاوه بر کسب سود به تأمین نیازهای مشتریان پرداخته می شود. به شیوه ای که تأمین منفعت یک گروه الزاما به قیمت زیان گروه دیگری از ذینفعان نباشد. در بازاریابی ، بخش هایی از بازار به عنوان مناسبترین هدف شناسایی می شوند که سازمان توانایی ارایه کالا و یا خدمات را به آنها داشته باشد. در این گرایش به موضوع هایی مانند مدیریت برند ، بازاریابی خدمات ،ارتباطات بازاریابی، بازاریابی بین الملل، بازاریابی بین بنگاهی ، رفتار مصرف کننده و قیمتگذاری پرداخته می شود