مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

۳ مطلب در دی ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۴دی

لوینسون مهمترین مطلبی را که هر بازاریاب باید در مورد حرفه خود بداند، در 16 راز خلاصه کرده است. در صورت انجام دادن این 16 راز، حتما کسب وکار شما موفق تر از رقبایتان خواهد شد.

بازاریابی پارتیرانی

Investment  -1   سرمایه گذاری
پولهایتان را در کجا سرمایه گذاری می کنید؟
پیام : بر روی آموزش سرمایه گذاری کنید. توسعه قابلیت های فردی یکی از 5 فرمان پیتر سنگه در کتاب پنجمین فرمان است.

Commitment  -2  تعهد
به چه چیزی تعهد دارید؟ و به چه چیزی تعهد ندارید؟
پیام : به چه چیزی تعهد دارید که باعث شکست شماست و باید آن را رها کنید مانند اصرار بر ادامه فعالیت در انتهای منحنی عمر محصول و به چه چیزی تعهد ندارید که باعث شکست شماست مانند هزینه انسانی 2 دانستن نیروی انسانی متخصص

Consistency -3  استواری
آیا برنامه بازاریابی دارید؟ و به آن متعهد می باشید؟ آیا برای تغییر برنامه وسوسه می شوید؟ آیا
مردم به عقاید و پیام های شما اعتماد دارند؟
پیام : برنامه داشته باشید و به آن پایبند باشید.

Confident  -4   دلگرمی
چه چیزی باعث دلگرمی مشتریان است؟ اعتماد به شما ، قیمت پائین تر، خدمات بیشتر و بهتر ،
کیفیت بالاتر ، افتخار به انتخاب خود و ...
پیام : اگر باعث دلگرمی مشتریان نباشید دلسرد می شوید

رایتک رایتک
۱۴دی

افزایش رقابت، و کاهش وفاداری مشتریان منجر به ظهور مفاهیمی شده است که بر روی گسترش روابط با مشتریان تمرکز می­کند. به گونه ­ای که کسب و کار در سازمان­ها، از ساختارهای محصول محور به مشتری محور تغییر پیدا کرده است. عامل کلیدی این تغییر، مدیریت ارتباط با مشتری است که توسط فناوری­های ارتباطات و اطلاعات حمایت می­ شود.

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

تا کنون تعاریف زیادی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شده است که برخی از آن ها عبارتند از : مدیریت ارتباط با مشتری ، استراتژی­ ای است که به سازمان­ها برای ایجاد روابط بلند مدت با مشتریانشان و افزایش سودآوری از طریق یک سیستم مدیریتی کمک می­ کند. در واقع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فرآیندی متقابل است که یک تعادل بین سرمایه­ های سازمان و برآوردن نیازمندی­های مشتری با هدف حداکثر سودآوری برقرار می­ کند. جوهره­ اصلی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برقراری روابط کاملاً شخصی با هر مشتری است که این روابط در نهایت منجر به رضایت بیشتر مشتری شده، و از این طریق سود بیشتری عاید سازمان می ­شود.

استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری را می­ توان فرآیندی پویا و متشکل از 4 استراتژی زیر دانست :

 استراتژی پیداکردن مشتری :

که نقطه­ شروع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. چرا که بعد از جذب موفقیت آمیز یک مشتری، به رضایت مشتری و وفاداری او می­توان دست پیدا کرد. به منظور یافتن و جذب مشتریان جدید، سازمان­ها باید تبلیغات خود را گسترش دهند.

 استراتژی راضی کردن مشتری :

یک مفهوم مهم و ضروری در بحث رضایت، حفظ مشتری است. نکته­ کلیدی برای پیاده سازی استراتژی راضی کردن مشتری، افزودن ارزش مشتری، و بهبود کیفیت محصولات و سرویس­هاست. افزایش رضایت مشتری را می­توان با کاهش هزینه­ی فروش و یا کاهش زمان انتظار و ... ایجاد کرد.

رایتک رایتک
۱۴دی

نقش مدیریت ارتباط با مشتری

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری - مفهوم کلی

نرم افزار  مدیریت ارتباط با مشتری به معنای مفهوم ارتباطات داخلی و خارجی  یک سازمان ،  برمحور فلسفه مشتری مداری در کل امور یک سازمان  تاکید و هدایت آن را به عهده می گیرد. یکی از بزرگترین چالش­هایی که سازمان­ها با آن­ها مواجه هستند، درک نیازمندی­های کاربران، به منظور جمع­ آوری کلیه­ اطلاعات در دسترس مرتبط با کاربر می­ باشد که این امر امروزه با به کار گیری سیستم­های اطلاعاتی به خصوص سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری تحقق می­ یابد.

برنامه های کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری، به سازمان­ها کمک می­ کنند تا میزان وفاداری مشتری و سودآوری را با اندازه­ گیری مقیاس­هایی چون تکرار خریدها، هزینه­ مصرف شده و ... تخمین بزنند. در حوزه­ فناوری اطلاعات به عنوان یک عامل کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری، بحث­های زیادی در پیاده سازی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، سیستم اطلاعاتی مشتریان و پایگاه داده­ های مشتریان، وجود دارد.

عوامل تأثیر گذار در پیاده سازی موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

همانطور که می­ دانیم مدیریت ارتباط با مشتری، تمایلات و قدرت­های بسیاری را برای سازمان­ها فرآهم کرده است. اما با این حال مشکلات بسیاری در پیاده سازی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای سازمان­ها وجود دارد. به طور کلی عوامل بسیاری در پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که عمده ترین آن­ها فرآیند، افراد و تکنولوژی هستند. به گونه ای که می­توان گفت مدیریت یک پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری، یک رویکرد یکپارچه از فرآیند، افراد و تکنولوژی را می­ طلبد. در ادامه هر یک از این موارد را با جزئیات بیشتری توضیح می دهیم.

رایتک رایتک