مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۷آبان

رفتارسازمانی

رفتارسازمانی

چرا مردم در یک محیط سازمانی به روش خاصی رفتار می کنند؟ عوامل موثر بر عملکرد شغلی، تعامل کارکنان، تعهد شغلی، رهبری و سبک های مدیریتی چیست؟ افراد برای این دهه ها این موضوع سازمانی (OB) مطالعه نحوه ارتباط افراد درون گروه است. به طور معمول این مطالعه در تلاش برای ایجاد سازمان های کارآمد کسب و کار است. ایده مرکزی مطالعه رفتار سازمانی این است که یک رویکرد علمی میتواند برای مدیریت کارگران استفاده شود. نظریه های رفتاری سازمانی برای اهداف منابع انسانی برای به حداکثر رساندن خروجی از اعضای گروه های مختلف استفاده می شود.

تعریف رفتار

مجموعه عقاید، اعمال، باورها و طرز تلقیات یک فرد را رفتار می گویند. از نظر رفتار گرایان که از بعد مکانیکی به انسان نگاه می کنند:

– انسان را از طریق رفتار باید شناخت.

– منشا رفتار محرک ها هستند.

– محرک ها محیطی هستند.

جهت شرکت در دوره رفتار سازمانی کلیک کنید

رایتک رایتک
۲۴آبان

مدیریت دانش در سازمان

 مدیریت دانش

مدیریت دانش (KM) یک مفهوم و یک اصطلاح است که تقریبا در حدود دو دهه قبل تقریبا در سال 1990 به وجود آمد. مدیریت دانش (KM) فرآیند ایجاد، به اشتراک گذاری، استفاده و مدیریت دانش و اطلاعات سازمان است که به رویکرد چند رشته ای برای دستیابی به اهداف سازمانی اشاره می کند که بهترین را استفاده از دانش می دانند.

تلاش های مدیریت دانش معمولا بر اهداف سازمانی مانند بهبود عملکرد ، مزیت رقابتی، نوآوری، به اشتراک گذاشتن درس های آموخته شده، ادغام و بهبود مستمر سازمان ها تمرکز می کنند. این تلاشها با یادگیری سازمانی همپوشانی دارد و ممکن است از طریق تمرکز بیشتر بر مدیریت دانش به عنوان یک دارایی استراتژیک و تشویق به اشتراک گذاری دانش متمایز شود. KM توانمندسازی یادگیری سازمانی است.

مدیریت دانش فرایند جذب، توزیع و استفاده موثر از دانش است

 

برای شرکت در دوره ی مدیریت دانش کلیک کنید

رایتک رایتک
۲۲آبان

مدیریت تحول سازمان

مدیریت تحول سازمان

مدیریت تحول (به اختصار CM) یک اصطلاح جمعی برای همه روش های آماده سازی و حمایت از افراد، تیم ها و سازمان ها در ایجاد تحول سازمانی است. مدیریت تحول سازمان شامل روش هایی است که تغییر و یا استفاده مجدد از منابع، فرآیند کسب و کار، تخصیص بودجه یا سایر روش های عملیاتی را تغییر می دهد که به طور قابل توجهی یک شرکت یا سازمان را تغییر می دهد.

هنگامی که سازمان شما پروژه ها یا ابتکاراتی را برای بهبود عملکرد، استفاده از فرصت ها یا مسائل کلیدی انجام می دهد، اغلب نیاز به تغییر دارند؛ تغییرات در فرایندها، نقش های کاری، ساختار سازمانی و نوع و کاربرد فناوری. با این حال، در واقع کارکنان سازمان شما هستند که باید در نهایت تغییر شغل خود را انجام دهند. اگر این افراد در انتقال شخصی خود موفق نباشند، اگر آنها روش جدیدی از کار را درک نکنند و یاد بگیرند، ابتکار عمل شکست خواهد خورد. اگر کارکنان تغییرات مورد نیاز ابتکار را پذیرفته و تصویب کنند، نتایج مورد انتظار را ارائه می دهد.

مدیریت تحول سازمان حداقل سه جنبه دارد، از جمله: سازگاری با تغییر، کنترل تغییرات و ایجاد تغییرات.

جهت شرکت در دوره مدیریت تحول در سازمان کلیک کنید

رایتک رایتک
۲۰آبان

آموزش php

معرفی مختصر PHP

آقای راسموس لردورف برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ برای مدیریت صفحه وب شخصی خود زبان برنامه نویسی php را ایجاد کرد. او این زبان برنامه نویسی را به منظور ایجاد محتوای داینامیک مانند از جمله نمایش تعداد آمار بازدید وب سایتش نوشت

پیش‌ از توسعه زبان‌هایی مانند php اکثر صفحات وب در آن زمان به صورت ایستا بودند و برای اعمال تغییرات در این صفحات نیاز به ویرایش دستی تک تک آن‌ها بود که این امری بسیار طاقت فرسا و سخت به حساب می‌آمد. از این رو  php همانطور که اشاره کردیم به منظور ایجاد وب سایت‌هایی پویاتر که قابلیت تعامل بیشتری با کاربر را دارند، توسعه یافت.

پی اچ پی (مخفف PHP: Preprocessor Hypertext) یک زبان برنامه نویسی متن باز که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و مخصوصا برای توسعه وب مناسب است و می تواند به HTML تعبیه شود.

بهترین چیز در استفاده از پی اچ پی این است که برای تازه واردین بسیار ساده است، اما ویژگی های پیشرفته ای را برای یک برنامه نویس حرفه ای ارائه می دهد

پی اچ پی را می توان در تمام سیستم عامل های اصلی، از جمله لینوکس، بسیاری از انواع یونیکس (از جمله HP-UX، Solaris و OpenBSD)، مایکروسافت ویندوز، سیستم عامل مک ایکس، OS RISC و استفاده کرد. پی اچ پی امروزه پشتیبانی بسیاری از سرورهای وب شامل Apache، IIS و بسیاری دیگر را نیز بر عهده دارد.

جهت شرکت در دوره آموزش php کلیک کنید

رایتک رایتک
۱۵آبان

دوره mba

 

دوره MBA

مدرک و دوره MBA در اوایل قرن بیستم زمانی که کشورها صنعتی شدند و شرکت ها به دنبال روش های علمی برای مدیریت بود، در ایالات متحده آغاز شد . دوره MBA به طور خاص برای کسانی در نظر گرفته شده است که نیازمند دانش مدیریت هستند، اما در زمینه‌های دیگر تحصیل کرده‌اند. به همین علت، عموم مخاطبان دوره MBA، تحصیلات اصلی خود را در حوزه‌های دیگر گذرانده و برای تکمیل مهارتهای مدیریتی خود، این رشته را به صورت دانشگاهی یا در قالب دوره MBA آزاد دنبال می‌کنند.

هدف اصلی MBA تبدیل دانش صرف مدیریتی به مهارت کاربردی و اجرایی مدیریت است. در طی دوره های تحصیل MBA دانش پذیران با استفاده از دانش مدیریت درصدد حل مسائل و برطرف کردن چالش های مدیریتی واقعی بر می آیند. MBA مدیریت کاربردی برای کسانی است که میخواهند از علم مدیریت برای بهبود شرایط کسب و کار خود و یا ارائه مشاوره و خدمات مدیریتی به دیگر کسب و کارها استفاده کنند.

جهت شرکت در دوره آموزشی مدیریت mba کلیک کنید

رایتک رایتک
۱۳آبان

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو امروزه مهم تر از همیشه است و هر وب مستر باید معنای واقعی جستجوگرها و همچنین پتانسیل ایجاد شده برای هر کسب و کار را درک کنید.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، افزایش تعداد و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج جستجوی موتور جستجو است. بهینه سازی موتور جستجو یا SEO به طور خلاصه، مجموعه ای از قوانین است که توسط صاحبان وب سایت (یا وبلاگ) به منظور بهینه سازی وب سایت های خود برای موتورهای جستجو و در نتیجه بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو رعایت می شود. علاوه بر این، این یک راه عالی برای افزایش کیفیت وب سایت های خود است.

جنبه مهم جستجوگرها، ساختن وب سایت هم برای کاربر و هم برای موتورهای جستجوگر است. هرچند موتورهای جستجو به طور فزاینده پیچیده شده اند، هنوز نمی توانند یک صفحه وب را ببینند و درک کنند. SEO به موتورها کمک می کند تا آنچه که در مورد هر یک از صفحات است، و نحوه استفاده از آن برای کاربران مفید باشد.

جهت شرکت در دوره ی آموزشی سئو و بهینه سازی سایت کلیک کنید

رایتک رایتک
۱۰آبان

نرم افزار Primavera

نرم افزار Primavera

بی شک اهمیت زمان بندی و کنترل پروژه امروزه برای تمامی سازمان ها و شرکت ها اثبات شده است و شما با شرکت در دوره نرم افزار کنترل پروژه ی آموزشی نرم افزار پریماورا ( آموزش پریماورا  ) و کسب توانایی های عملی و مهارت حین انجام پروژه ها قادر به زمانبندی و کنترل پروژه های هر چه بهتر و موثر تر پروژه های خود خواهید بود .

نرم‌افزار Primavera Professional Project Management که به اختصار نرم افزار Primavera نامیده می شود، به صورت جامع بر کار سازمان‌های پروژه مدار به منظور مدیریت چرخه کامل پروژه‌ها و پورتفولیوها که دربرگیرنده همه پروژه‌های کوچک و بزرگ سازمان است تمرکز دارد. پروژه‌هایی که تاکنون با محصولات خانواده پریماورا مدیریت و کنترل شده‌اند رقمی بالغ بر ۶ تریلوین دلار برآورد می‌شوند.

شرکت‌ها به راهکار مدیریت پروژه پریماورا رو می‌آورند تا آنها را کمک نماید تصمیمات بهتری برای مدیریت پورتفولیوها اتخاذ نمایند، ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با پروژه‌ها را ارزیابی کنند و مشخص نمایند آیا منابع کافی با مهارت‌های لازم را جهت انجام کار در اختیار دارند یا خیر. این راهکارهای در نوع خود بینظیر توانایی‌های لازم برای کنترل و اجرای پروژه‌ها را جهت تکمیل موفقیت‌آمیز پروژه‌ها در زمان تعیین شده، طبق بودجه معین و مطابق کیفیت تعیین شده را مهیا می‌سازند.

جهت شرکت در دوره کنترل پروژه با پریماورا کلیک کنید

رایتک رایتک
۰۸آبان

برنامه ریزی استراتژیک

مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک ، برنامه ریزی مداوم، نظارت، تجزیه و تحلیل و ارزیابی همه چیزهایی است که برای سازمان برای رسیدن به اهداف و اهداف آن ضروری است.. فرایند مدیریت استراتژیک شامل تجزیه و تحلیل تصمیمات کسب و کار متقابل عملکرد قبل از اجرای آنها است. مدیریت استراتژیک معمولا شامل موارد زیر است:

  • تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف داخلی و خارجی.
  • فرمول برنامه های عملیاتی
  • اجرای برنامه های عملیاتی
  • ارزیابی اینکه برنامه های موفق چگونه موفق بوده اند

مدیریت استراتژیک مستلزم تعهد به برنامه ریزی استراتژیک است که نشان دهنده توانایی سازمان برای تعیین اهداف برای تعیین تصمیم ها و اقداماتی است که باید برای تولید نتایج حاصل شود.

جهت شرکت در دوره مدیریت استراتژیک کلیک کنید

رایتک رایتک
۰۶آبان


توابع در اکسل

تابع INDEX و تابع MATCH دو تا از توابع بسیار قوی کنترل پروژه در اکسل هستند که ترکیب و استفاده مناسب از اونها میتوند به ما در نوشتن فرمول‌های بهتر کمک زیادی کند.

تابع index  

فرمول INDEX یکی فرمولهای پرکاربرد و محبود کنترل پروژه در اکسل در بین کاربران است، این فرمول ساده بقدری هوشمندانه برنامه نویسی شده است که کاربر میتواند با استفاده درست از آن و یا ترکیب آن با دیگر توابع اقدام به جستجوهای پیشرفته، آنالیز اطلاعات و یا انجام محاسبات پیچیده نماید.

ساختار تابع index  به این صورت می باشد :

INDEX(array, row_num, [column_num])

جهت شرکت در دوره برنامه ریزی و کنترل پروژه با MSP کلیک کنید

رایتک رایتک
۰۳آبان


مدیریت بحران در سازمان

بحران درکسب و کار می تواند هر چیزی باشد که می تواند شهرت یا خط مشی شرکت را تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از این حوادث در ابتدا ممکن است به نظر جدی نرسند.بعضی از این حوادث می توانند باعث مرگ یک شرکت شوند. مدیریت بحران در سازمان فرایندی است که یک سازمان با یک رویداد مخرب و غیر منتظره روبرو است که تهدید به آسیب رساندن به سازمان، ذینفعان یا عموم مردم می کند.

جهت شرکت در دوره مدیریت بحران کلیک کنید

رایتک رایتک