مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۹تیر

سیسکو و مدرک ccna

 سیسکو بزرگترین شرکت تولید کننده تجهیزات حرفه ای شبکه می باشد. این شرکت محصولات مختلفی از جمله انواع روترها وسویچ ها ، فایروال ها تجهیزات وایرلس و … دارد .علاوه بر آن شرکت سیسکو سیستم عامل های مختلف جهت محصولات متفاوت خود را به مشتریان ارایه می کند. ابزار های مختلف مدیریتی و مانیتورینگ و گزارش گیری از جمله محصولات دیگر نرم افزاری این شرکت می باشد .

دوره CCNA آموزشی اولین مدرک ارائه شده توسط شرکت سیسکو می باشد کوتاه شده عبارت Cisco Certified Network Associate است. افراد پس از گذراندن دوره CCNA با انواع اتصالات و کابل های شبکه جهت اتصال دستگاههای مختلف شبکه و نیز نصب و پیکر بندی و عیب یابی شبکه ها و تجهیزات شبکه از قبیل روتر و سوئیچ با اقیاس کوچک تا متوسط آشنا خواهند شد.

جهت شرکت در دوره آموزشی CCNA کلیک کنید

ccna

رایتک رایتک
۲۷تیر

ووردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی ، تجاری ، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایتهای اجتماعی با افزونه های قدرتمند را داراست و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شو د.وردپرس، یک سیستم سایت ساز و پکیج راه انداز وب سایت و وبلاگ (از هر نوع و هر مدل است) که به صورت رایگان شما می توانید آنرا از طریق وب سایت رسمی وردپرس (فارسی یا انگلیسی) دانلود کرده و بر روی فضای اینترنتی خود نصب کنید (فضای اینترنتی همان فضایی است که سایت شما و محتویات آن بر روی آن فضا قرار میگیرد) و سپس وب سایت خود را به طور کامل با جزئیات و امکانات متفاوت و طرح دلخواه بر روی آن راه اندازی کرده و مطالب و بخشهای مختلف سایت را خودتان مدیریت کنید.

جهت شرکت در دوره آموزش جامع wordpress کلیک کنید

وردپرس و موتورهای جستجو

به طور کلی وردپرس به گونه ای ساخته شده است که از محبوبیت خوبی نزد موتورهای جستجو برخوردار است اما هرگز نباید فراموش کرد که توجه به سئو یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (SEO Engine Optimization) بسیار حائز اهمیت بوده و توصیه ی اکید ما به کسانی که قصد استفاده از وردپرس را برای وب سایت خودشان دارند، این است که اگر افزایش میزان بازدیدها از طریق موتورهای جستجو برایتان اهمیت دارد، حتما کار طراحی پوسته ی خودتان را به کسانی بسپارید که اطلاعات خوبی از سئو دارند.

جهت شرکت در دوره آموزش جامع wordpress کلیک کنید

رایتک رایتک
۲۵تیر

سئو یا بهینه سازی موتور های جستجو

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد. بهینه سازی سایت (سئو) به فرآیندی گفته می شود که با استفاده از ترکیب تکنیکهای برنامه نویسی، محتوای سایت و عوامل خارجی تاثیر گذار در رنکینگ گوگل و استفاده از علم سئو باعث افزایش ترافیک و بازدید سایت شما خواهد شد. سئو یک کار دراز مدت است به این دلیل که الگوریتم های گوگل در طول زمان تغییر می کنند و همچنین قدرت رقبای شما نیز متغیر است. به همین دلیل برای اینکه نتیجه مناسب از سئو سایتتان بگیرید باید در طول زمان و به صورت مداوم بر روی سئو سایت شما کار شود

جهت شرکت در دوره آموزشی SEO (بهینه سازی موتور های جستجو) کلیک کنید

سئو و بهینه سازی سایت
رایتک رایتک
۲۲تیر

مفهوم بازاریابی اینترنتی( digital marketing )

در یک عبارت ساده می توان گفت، بازاریابی اینترنتی یا digital marketing شامل فعالیت هایی می باشد که در وب سایت خود، شبکه های اجتماعی و سایر وب سایتهای اینترنتی انجام می دهیم تا کاربران در سراسر دنیا با محصولات و خدمات ما آشنا شده و نسبت به خرید محصولات و خدمات ما اقدام کنند. بازاریابی اینترنتی، ویژگیهای فنی و خلاقانه اینترنت را با هم گره می زند که شامل طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش است.

digital marketing

برای شرکت در دوره بازاریابی اینترنتی کلیک کنید

رایتک رایتک
۲۰تیر

نکات روانشناختی رنگ ها در دکوراسیون داخلی

رنگ ها تاثیر به سزایی بر روحیه و خلق و خوی افراد می گذارند و می توانند به شیوه های مختلف تأثیراتی بنیادین در زندگی بر جای گذارند که از جمله مهم ترین آنها می توان به تأثیر آنها بر احساسات افراد اشاره کرد.از این رو کاربرد رنگ ها در دکوراسیون داخلی حائز اهمیت می باشد. در این مقاله نکات روانشناختی مربوط به رنگ ها را در دکوراسیون داخلی بررسی می نماییم.

دکوراسیون داخلی

 

برای شرکت در دوره آموزشی دوره کاربردی رنگ ها در دکوراسیون داخلی کلیک کنید.

رایتک رایتک
۱۵تیر

آموزش نرم افزار etabs v9.7.4

نرم افزار etabs  جهت تحلیل و طراحی سازه های ساختمانی میباشد. تمام المانهای یک ساختمان در نرم افزار شناخته شده و پردازنده های طراحی کامل میباشد. برنامه مورد نظربرای سیستم های ساختمانی تهیه شده است. کارایی etabs هنگامی آشکارتر شد که مهندسان سازه تحلیلهای غیرخطی استاتیکی و دینامیکی را به صورت عملی مورداستفاده قرار دادند و با پیدایش کامپیوترهای امروزی با قدرت و توان بالای این کامپیوترها برای ایجاد مدلهای بزرگتر و پیچیده تر به وسیله مهندسان سازه مورد استفاده قرار گرفتند.


http://erightec.ir/wp-content/uploads/2017/07/etabs5.jpg

 برای شرکت در دوره ی آموزشی نرم افزار etabs کلیک کنید

رایتک رایتک
۱۳تیر

گرایش مدیریت انرژی در mba

دقت در مصرف صحیح و به جا از انرژی را مدیریت مصرف انرژی گویند. مدیریت انرژی شامل مجموعه دستورالعمل هایی است که منجر به یکپارچگی سازمان و تعهد به مصارف حامل های انرژی میگردد. هدف مدیریت انرژی دستیابی به اهداف سازمان بهمنظور استفاده بهینه از انرژی با کمترین سرمایه گذاری است. این مساله اگرچه ممکن است ساده بنظر برسد اما تاکید بر بازدهی انرژی بصورت مجزا و جدا از مسیر عوامل تاثیرگذار، ممکن است منجر به نادیده گرفتن خواسته های سازمانی گردد.بهینه سازی انرژی به معنای به کارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی ها و استفاده از علوم نوین مدیریت است که متضمن بیشترین بازده یاز کمترین میزان مصرف انرژی باشند و به تعبیری دیگر بهینه سازی انرژی، افزایش آگاهی، ایجاد فرهنگ صحیح و در نتیجه مدیریت صحیح بر منابع و مصارف انرژی است.

جهت شرکت در دوره مدیریت mba کلیک کنید

مدیریت انرژی در حکم چتری است که مفاهیم زیرین را تحت پوشش خود می دهد:

1- بهینه سازی انرژی: بکارگیری کارآمدترین فنآوری ها به منظور حصول به یک دستآورد مشخص که در بیشتر موارد منجر به کاهش مصرف انرژی می شود.

2- صرفه جویی انرژی: عبارت است از کاهش مصرف انرژی از طریق انجام یک عمل مشخص (برای نمونه خاموش کردن چراغ هنگامی که روشنایی مورد نیاز نیست).

3- تعیین تعرفه انرژی: یعنی تعیین اقتصادی ترین منبع انرژی بر حسب نوع فعالیت.

4- گزینش نوع مناسب انرژی: یعنی بکارگیری اقتصادی ترین منبع انرژی بر حسب نوع فعالیت

رایتک رایتک
۱۰تیر

آموزش ابزار Dodge وBurn و sponge در فتوشاپ

ابزار toning شامل ابزار dodge و burn می باشد که برای روشن تر کردن یک ناحیه از تصویر از ابزار dodge و برای تیره تر کردن یک ناحیه از تصویر از ابزار burn می توان استفاده کرد.

Dodge و Burn دو ابزار کلیدی از ابزارهای تاریکخانه دیجیتالی هستند. این ابزارها به شما اجازه می دهند تا اگر نتوانستید در موقع عکاسی آنطور که باید عکس بگیرید و یا شرایطش را نداشتید، بتوانید در Photoshop ضعف های عکس خود را بپوشانید و به آن روح تازه ای ببخشید، که اینکار را می توانید برای از بین بردن ضعف نوری، آرایشی، شرایط آب و هوایی یا هر چیز دیگری انجام دهید.

در این آموزش این ابزار ها را روی عکس زیر اعمال می کنیم.

burn

برای شرکت در دوره های آموزشی فتوشاپ کلیک کنید.

عکسی که می خواهید روی آن کار کنید را باز کنید و با دوبار کلیک کردن بر روی ابزار Zoom عکس را به اندازه واقعی در بیاورید. استفاده از ابزارهای dodge و burn به صورت زیر می باشد:

1-  با توجه به نیاز خود ابزار dodge یا burn را انتخاب نمایید.

2-در نوار option موارد زیر را انجام دهید:

•نوع و اندازه قلم مو را تعیین کنید.

•تعیین کنید که چه چیزی در تصویر می خواهد تغییر کند.Midtones برای تغییر ناحیه های با رنج متوسط از خاکستری ، Shadow برای تغییر ناحیه های تیره و Highlights برای تغییر ناحیه های روشن بکار می روند.

•مقدار exposure (به نمایش گذاشتن اثر) را تعیین کنید.

•اگر می خواهید از خاصیت airbrush استفاده کنید آن را انتخاب نمایید.

•برروی ناحیه ای از تصویر که می خواهید تغییرات انجام دهید درگ نمائید.

برای شرکت در دوره های آموزشی فتوشاپ کلیک کنید.


رایتک رایتک
۰۷تیر

پتینه و تکنیک های آن روی دیوار

پتینه چیست؟

پتینه هنر کهنه کردن و یا به عبارتی رنگ و لعاب دادن به اشیا، اجسام و سطوح و هرچیز رنگ پذیر می باشد. در دو گروه کلی رنگ و بافت تقسیم میشود که هر کدام از این دو روش دارای صدها مدل مختلف و متنوع می باشد  با استفاده از پتینه می توان انواع طرحهای آجری، سنگی، گرانیت، چوب و … را به راحتی اجرا نمود.

انواع پتینه کاری

پتینه بر دو گروه تقسیم می شود:

  • بافت
  • رنگ

جهت شرکت در دوره پتینه مقدماتی ( پتینه سطوح ) کلیک کنید

پتینه جهت شرکت در دوره پتینه مقدماتی ( پتینه سطوح ) کلیک کنید

رایتک رایتک
۰۳تیر

معرفی نرم افزار های ویرایش و ادیت عکس

در این آموزش قصد داریم نرم افزارهای ویرایش و ادیت عکس را معرفی نماییم.

ادیت عکس

 

رایتک رایتک