مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

اهمیت گردشگری و مدیریت هتلداری

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۱ ب.ظ

گردشگری و مدیریت هتلداری

در جامعه ی امروزی صنعت گردشگری به دلیل گستردگی خاصی خود باعث حضور شاغلین کثیری در صنعت هتلداری شده است و روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود، به گونه ای که صنعت گردشگری و مدیریت هتلداری بزرگترین و پر مخاطب ترین صنعت در دنیا معرفی شده است و افراد شاغل در این صنعت افرادی هستند با آداب و رسوم، زبان، فرهنگ و رفتارهای گوناگون که همه آن ها با یک زبان مشترک یعنی زبان گردشگری با یکدیگر در ارتباط هستند و امروزه یکی از پایه های اصلی اقتصاد بسیاری از کشورها وابسته به صنعت گردشگری و مدیریت هتلداری است.

گردشگری و مدیریت هتلداری 

جهت شرکت در دوره ی آموزشی گردشگری و مدیریت هتلداری کلیک کنید.


هتلداری میزبانی در هتل ها است و کشورهای صاحب‌ نام درصنعت ، اقتصاد، استانداردهایی را برای هتل‌ها و مهمانپذیرها تعیین کرده اند که آن‌ها را به تصویب مراجع ذی ‌صلاح رسانده ‌اند. با رسمیت یافتن استانداردهای وضع‌شده، روزبه‌روز بر مقبولیت آن‌ها افزوده، و بیش از پیش مرجعیت بین‌المللی خواهند یافت.

در مدیریت هتلداری مشخصات انواع مؤسسات پذیرایی، اصول و معیارهای انتخاب، شناخت و خرید وسایل و تجهیزات لازم برای مؤسسات پذیرایی، تقسیم کار در این گونه مؤسسه‌ها، رزرواسیون، منوشناسی و منونویسی، شناخت مواد غذایی و انرژی ‌غذایی آنها، چگونگی نگهداری مواد غذایی، تهیه انواع غذاها، پیش غذاها وشیرینی‌ها، بهداشت مواد غذایی، بهداشت کار و ایمنی در محیط آشپزخانه مؤسسات پذیرایی و به طور کلی اداره و مدیریت مناسب یک هتل، متل، رستوران و … مطرح می شود.

نکته بسیار مهم آن است که در بازار کنونی گردشگری جهان و به طور کلی بازار رقابت اقتصادی، خلاقیت و نوآوری نقش بسیار اساسی را بازی می ‌نماید، از این جهت پیشنهاد می گردد دانش‌ آموختگان رشته‌های گردشگری و مدیریت هتلداری به تقویت توانایی‌های نوآورانه و مهارت‌های کارآفرینانه خود توجه ویژه‌ای داشته باشند چراکه همواره نیازها و فرصت‌هایی برای کشف و سرمایه‌گذاری و فعالیت در آن‌ها، موجود می ‌باشند

جهت شرکت در دوره ی آموزشی گردشگری و مدیریت هتلداری کلیک کنید.

مرکز آموزشی رایتک با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امرضمن بهره برداری از برترین اساتید کشور در حوزه های مدیریتی دوره آموزشی مدیریت هتلداری را طراحی و در دسترس علاقمندان قرار داده است . در این خصوص و با توجه به اهمیت آموزشی  گردشگری و مدیریت هتلداری، این دوره به صورت  دوره حضوری و مجازی برگزار می گردد و بسته آموزشی دوره  مدیریت هتلداری به صورت پستی و سامانه یادگیری الکترونیکی عرضه می شود. همچنین در انتهای دوره نیز امکان اخذ مدرک مدیریت هتلداری دارای برای شرکت کنندگان مقدورمی باشد.

جهت شرکت در دوره ی آموزشی گردشگری و مدیریت هتلداری کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی