مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

معرفی کورتانا ویژگی جدید ویندوز 10

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ق.ظ

ویندوز ۱۰ ترکیبی جدید از نسخه‌های قبلی ویندوز است اما قابلیت‌هایی جدید و کاربردهای یبیشتری نسبت به ویندوز7 و8 و 8.1 دارد. از قابلیت های ویندوز 10 می توان به منوی استارت جدید، دسکتاپ‌ مجازی ،یکپارچگی تجربه کاربری برای کاربران موبایل تا کامپیوترهای رومیزی و ایکس باکس اشاره کرد. در ویندوز ۱۰ رابط کاربری مدرن در کنار منوی استارت سنتی که در ویندوز ۸ حذف شده بود قرار می‌گیرد و از این رو احتمالا کاربرانی که به دلیل حذف این منو، مایل به استفاده از ویندوز ۸ نبودند، از ویندوز ۱۰ استقبال کنند. منوی استارت کمی از نظر ظاهری تغییر کرده است تا با گرافیک مدرن و زبان طراحی مسطح مایکروسافت سازگار شود. اگر کاربر بخواهد هنوز می‌تواند به محیط مترو یا مدرن ویندوز و کاشی‌های زنده نیز دسترسی داشته باشد.
توجه‌ بیشتر به محیط دسکتاپ و کاربران سنتی ویندوز باعث نشده تا مایکروسافت کاربران ابزارهای لمسی را فراموش کند.

کورتانا

برای شرکت در دوره ی آموزشی ویندوز 10 کلیک کنید.


معرفی کورتانا

ویژگی جدید که در ویندوز 10 اضافه شده است دستیار صوتی آن با نام  کورتانا می باشد. این دستیار صوتی، با دریافت ویژگی‌های بسیار جالب و کاربردی قادر به درک صحیح فرمان‌هاست.
همچنین علاوه بر ویندوزشرکت مایکروسافت در اقدامی تحسین‌برانگیز، نرم‌افزار کورتانا را برای همه‌ی گوشی‌های هوشمند ویندوزی، اندرویدی و آیفون‌های شرکت اپل توسعه داده است. بنابراین کورتانا می‌تواند ارتباط نزدیک‌تری با پلتفرم‌های رقیب برقرار کند.

شروع به کار کورتانا

برای شروع به کار کورتانا ابتدا باید تنظیماتی را انجام دهید. برای  این کار بر روی قسمت جستجو در نوار وظیفه کلیک کنید تا باز شود.

کورتانا

در ابتدا مواردی که کورتانا می تواند برایتان انجام دهد را نشان می دهد. بر روی گزینه next کلیک کنید.

کورتانا

در این مرحله بر روی گزینه I agree کلیک کنید.

کورتانا

در این مرحله یک نام برای مشخص کنید تا کورتانا به وسیله ی آن با شما ارتباط برقرار کند. سپس next را کلیک کنید. بعد از مدتی نصب آن تمام می شود و می توانید از آن استفاده کنید. برای جستجو عبارت مورد نظر خود را در کادر مشخص شده وارد نمایید، کورتانا عبارت را  در کامپیوتر و اینترنت جستجو می کند و نتایج را نمایش می دهد. برای استفاده از فرمانهای صوتی بر روی آیکون میکروفن موجود در قسمت جستجو کلیک نمایید.

برای شرکت در دوره ی آموزشی ویندوز 10 کلیک کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی