مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

حسابداری به عنوان یک سیستم اطلاعاتی عبارتست از فرآیند تشخیص واندازه گیری وثبت و پردازش رویدادهای اقتصادی(مالی) یک سازمان وتهیه اطلاعات لازم وگزارشگری آن به استفاده کنندگان این اطلاعات.

اهمیت کارگاه حسابدارى ویژه بازار کار 

همانطور که می دانیم کلیه بنگاه‌های اقتصادی (چه خورد و چه کلان ) که در سطح جامعه فعالیت می‌کنند، نیاز مبرمی به ساماندهی حساب‌ها و چرخه‌های مالی خود دارند و از این رو همیشه جایگاه شغلی حسابداری، یکی از ارکان مهم سلسله مراتب اداری هر مجموعه کاری می‌باشد و بدیهی است تحصیل این رشته و کسب تخصص در آن، آینده شغلی مناسبی را در پی خواهد داشت.

فرصت‌های شغلی یک حسابدار بسیار گسترده است و از پایین‌ترین سطح تا بالاترین سطح را در بر می‌گیرد. با توجه به اهمیت این رشته و کاربرد آن در بازار کار، مؤسسه رایتک درصدد برگزاری کارگاه حسابدارى ویژه بازار کار برآمده است. محور آموزشی این کارگاه، تعاملی، دانش محور و استدلالی بوده که فراگیران را آماده‌ی ورود به بازار کار خواهد کرد.

کارگاه حسابداری ویژه بازار

هدف از برگزاری کارگاه حسابدارى ویژه بازار کارانجام پروژه واقعى  حسابدارى  یک موسسه خدماتى می باشد. شرکت کنندگان در کارگاه حسابداری ویژه بازار کار ارائه شده توسط مؤسسه رایتک، به صورت کاملاً کاربردی از دانش روز حسابداری ویژه بازار کار بهره مند شده و در انتهای دوره مدرک رسمی و ممهور به مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت می نمایند. 

مدت برگزاری دوره:

  • 18 ساعت

مدرس دوره:

  • دکتر حسبین آباقی - دکتری DBA گرایش مالی دانشگاه grs

روزهای برگزاری دوره:

  • پنج شنبه ها ساعت 13:30 الی 19:30

تاریخ شروع دوره:

  •  شهریور 96

سرفصل های دوره:

  • نحوه بستن حسابها 
  • تهیه گزارشات مالى 
  • آشنایى با نحوه کار با سیستم هاى مالى
  • نکات طلایى مربوط به مالیات و بیمه 
  • و ده ها نکته دیگر 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی