مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

معرفی نرم افزار DIALux

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۰۶ ب.ظ

نرم افزار Dialux یک نرم افزار فنی مهندسی رایگان برای طراحی نورپردازی فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها است. در این نرم افزار می توانید محیط مورد نظر خود را ایجاد نمایید و با وارد کردن اطلاعاتی همچون ابعاد اتاق، رنگ و بافت محیط و چراغ‌های موجود در آن به محاسبه‌ ی روشنایی پرداخت. سپس با قرار دادن لامپ های مورد نظر ، پارامتر های مورد نظرتان را از نظر کیفی و کمی مشاهده نمایید به این معنی که دیالوکس به شما کمک می کند تا متوجه شوید بهترین حالت نصب لامپ ها برای میحط کدام است و لامپ ها باید در چه ارتفاع و طول و عرضی قرار بگیرند ، از کدام لامپ ها باید برای کدام مکان ها استفاده نمود ، بهترین رنگ برای محیط مورد نظر کدام است ، میزان نور در هر قسمت چقدر خواهد بود، پروژه شما در مجموع به چه میزان تحهیزات نورپردازی نیاز خواهد داشت.

DIALux

 برای شرکت در دوره ی آموزش مجازیDialux کلیک کنید.

امروزه بسیاری از شرکت‌های تولید کننده چراغ اطلاعات فنی چراغ‌های خود را به صورت فایل‌هایی که پلاگین نامیده می‌شود ارائه می‌دهند و همچنین اخیرا برخی شرکت‌های ایرانی تولید کننده چراغ پلاگین‌های خود را ارائه داده ‌اند و به همین دلیل استفاده از این نرم‌افزار در ایران بسیار رواج پیدا کرده است. نرم افزار دیالوکس به شما این امکان را می دهد که با اضافه کردن پلاگین های شرکت های تولید کننده تجهیزات نور پردازی از محصولات آنها در شبیه سازی های خود استفاده نمایید. همچنین محاسبه خیرگی و میزان لوکس و شدت روشنایی از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌ باشد.

در همین راستا مؤسسه رایتک در همین زمینه اقدام به ارائه دوره غیرحضوری روشنایی و نورپردازی (Dialux) نموده است. شرکت کنندگان در دوره غیر حضوری (Dialux) به صورت کاملاً کاربردی با امکانات این نرم افزار آشنا شده و در انتهای دوره مدرک رسمی ، ممهور به مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که به منزله دانش بالای افراد در طراحی توسط نرم افزار (Dialux) می باشد را دریافت می نمایند.

 برای شرکت در دوره ی آموزش مجازیDialux کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی