مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

آموزش بازاریابی اینترنتی و تکنیک های آن

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ق.ظ

آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از فن آوری های دیجیتال ، عمدتا در اینترنت، صورت می گیرد گفته می شود. این یک تعریف خیلی ساده از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی بود. در واقع دیجیتال مارکتینگ خیلی گسترده تر از دیگر روش های بازاریابی در کسب و کارهای سنتی است.

تکنیک های بازاریابی دیجیتالی

بازاریابی با استفاده از موتورهای جستجو

در این روش با استفاده از تکنیک‏های طراحی سایت و سئو سعی در بهبود جایگاه سایت مورد نظر دارند تا با ارتقا جایگاه سایت در نتایج جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول کاربران سریعتر و راحت تر به سایت دسترسی داشته باشند. بهینه سازی سایت به دو صورت بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی است. در بهینه سازی داخلی شامل کاربرد درست کلمات کلیدی، لینک‏های داخلی و کلاً بر طراحی سایت دلالت دارد. اما بهینه سازی خارجی مانند لینک‏هایی است که به سایت شما داده می شود

برای شرکت در دوره آموزش بازاریابی اینترنتی کلیک کنید

شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از متداول ترین روش های بازاریابی دیجیتال است. امروزه رسانه های اجتماعی به نوعی بازاریابی دهن به دهن تبدیل شده اند. ارتباط آنلاین با مردم در عرصه های اجتماعی به افزایش گفتگو در مورد برند و محصولات و خدماتی که عرضه می کنید و در نتیجه شناخته شدن برند در میان مردم کمک چشمگیری میکند.

بازاریابی محتوایی Content Marketing

بازاریابی محتوایی یکی از اصلی‌ترین تکنیک های بازاریابی است که طی چندین سال گذشته تغییر کرده است. تقریبا هر کسی می تواند یک وبلاگ داشته باشد، یک مقاله بنویسد و تصاویر مربوط به آن را اضافه کند و در کمتر از ۱ ساعت با تمام دنیا آن را به اشتراک بگذارد

این نوع از بازاریابی در تلاش برای ارائه محتوایی است که بتواند با کمترین و مناسب ترین کلمات بهترین و عمیق ترین تأثیر را بر مخاطبان گذاشته و از طریق درگاه و کانال های ارتباط جمعی کاربران به نشر این محتوا بپردازند و مشتریان را به سمت وب سایت شما هدایت کند.

بازاریابی ایمیلی Email Marketing

بازاریابی ایمیلی یکی از شایع ترین نوع بازاریابی می باشدکه با طراحی مناسب صفحه فرود سایت و ارسال منظم ایمیل به مشتریان می توانید مشتریان بالقوه بیشتری را به صورت وفادار نگه دارید و از اهداف آن میتوان به معرفی برند به مشتریان، اطلاع رسانی مشتریان از تازه ترین محصولات و خدمات، هنگامی که مشتریان وارد سایت شما می شوند و ایمیل شان را در اختیار شما قرار میدهند در واقع علاقه مندی خود را به سایت اعلام میدارند و حتی با ترک سایت با داشتن ایمیل می توانید آنها را به سایت خود برگردانید و حتی می توانید نتایج ایمیل های ارسالی را از مشتریان دریافت کرده و مطابق بازخورد مشتریان محصولات آینده خود را طراحی کنید.

موسسه رایتک، اقدام به برگزاری دوره آموزش بازاریابی اینترنتی نموده است. در انتهای دوره نیز امکان اخذ مدرک بازاریابی اینترنتی دارای مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدون پرداخت وجه برای شرکت کنندگان مقدورمی باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی