مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های آموزشی با مدرک رسمی وزارت علوم

مرکز آموزشی رایتک مجری برگزار کننده دوره های مجازی مدیریت MBA، DBA ، دکوراسیون داخلی، عکاسی، کامپیوتر با مدرک رسمی از وزرات علوم تحقیقات و فناوری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
www.erightec.ir
شماره تماس : 02126702104 / 09124815188

بازاریابی چیست؟ مدرک بازاریابی mba

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶ ب.ظ

مدرک بازاریابی mba

مفهوم بازاریابی

بازاریابی ، تنها به مفهوم گسترش تقاضا برای محصول نیست.  طبیعت اجتماعی آن از قبیل اعتبار ، سلامت و امنیت محصولات نیز باید خود را در تعریف بازاریابی نشان دهد . بازاریابی عبارت از فعالیت‏های نیروی انسانی است که از طریق تبادل فرایندها به سمت ارضاء نیازها و خواسته ‏ها هدایت شود. یکی از نیازهای ضروری مدیران سازمان ها ، درک و توسعه ی برنامه های بازاریابی برای محصولات و خدماتشان است.

بازاریابی دیجیتالی (Digital Marketing)

بازاریابی محصولات و یا خدمات با استفاده از کانال‌ها و رسانه‌های دیجیتال برای برقراری ارتباط بیشتر با مصرف کنندگان، دیجیتال مارکتینگ نامیده می‌شود.

در بازاریابی دیجیتالی هدف اصلی این است که از طریق رسانه‌های مختلف دیجیتالی، برندی را ترویج کنیم.

دقت کنید که همه‌ی رسانه‌های دیجیتال، نه فقط رسانه‌های آنلاین. برای مثال بازاریابی از طریق SMS، USSD، تلوزیون، بیلبوردهای الکترونیکی و… جزو بازاریابی دیجیتال هستند ولی هیچکدام‌شان آنلاین نیستند.

جهت شرکت در دوره مدیریت کسب و کار MBA کلیک کنید

مدرک بازاریابی mba

گرایش بازاریابی/ مارکتینگ فرایندی‌ست مدیریتی- اجتماعی که به‌ وسیله آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. در سالیان اخیر بازاریابی به زمینه شغلی بسیار موفق، پردرآمد و پرطرفدار درآمده است که افرادی با روحیه مستعد و تلاش‌گر در این راه گام برمی‌دارند.با گسترش ارتباطات و پیشرفت بازار جهانی موفقیت سازمان‌ها بسته به جذب هرچه بیشتر تقاضا است.

یکی از مسائلی که بازاریاب ها و دانشجویان علاقه مند به بازاریابی در مورد تحصیل MBA  به آن فکر می کنند تاثیر MBA بر کار و آینده شغلی آنها است. اینکه بعد از تحصیل در رشته MBA چه فرصت های کاری می توانند به دست بیاورند و این مدرک چه تاثیری بر بهبود روند کسب و کار آنها خواهد داشت. این که مدرک MBA با گرایش بازاریابی چه مزایایی دارد و چه منافعی برای آنها به همراه خواهد داشت پرسش بسیاری از داوطلبان تحصیل در MBA است.

داشتن یک مدرک بازاریابی mba در رشته بازاریابی کار شما برای احراز یک شغل در این حوزه راحتتر خواهد کرد. با رونق بیشتر تحصیل در MBA و علاقه بیشتر سازمان ها به فارغ الحصیلان این رشته بسیاری از مدیران علاقه دارند کارشناسان فروش و بازاریابی با مدرک MBA را استخدام کنند. شما با داشتن یک مدرک MBA می توانید در مشاغل بهتر و با شرایط بهتری استخدام شوید و از شانس بالاتری برای ارتقای شغلی بهره مند شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۶
رایتک رایتک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی